تهران
اسم برای گربه

اسم گربه رو از بین این 100 اسم بامزه انتخاب کن

یکی از جذاب ترین مراحل اولیه در نگهداری از گربه انتخاب یک اسم مناسب برای گربه است. گربه‌ها اسم خود را می‌شناسند و نسبت به آن واکنش نشان می‌دهند. در این مقاله ما محبوب‌ترین اسم گربه خارجی، اسم گربه ایرانی، اسم گربه ماده، اسم گربه نر و اسم گربه‌های معروف را پیش روی شما قرار خواهیم داد. همراه ما باشید.

اصول تغذیه توله سگ

غذای توله سگ: اصول تغذیه مناسب سگ‌های تازه به دنیا آمده

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید یک سگ را از بدو تولد به دست خود پرورش و تعلیم دهید همراه ما باشید. این مقاله درباره نوع غذای توله سگ و شیوه صحیح تغذیه توله سگ به شما آگاهی لازم را می‌دهد و علاوه بر این چند غذای خانگی برای توله سگ به شما معرفی می‌کند. همراه ما باشید.

لیست غذاهای ممنوعه برای تمامی سگ ها

لیست غذاهای ممنوعه برای تمامی سگ‌ها! معرفی مواد غذایی خطرناک

بعضی وقت‌ها ناخواسته ممکن است با دادن یک ماده غذایی از غذای خودمان به برخی حیوانات خانگی همچون سگ آسیب بزنیم. پس بهتر است با غذای ممنوعه سگ بیشتر آشنا شویم. برای نمونه این مقاله به شما خواهد گفت که آیا کشک برای سگ ضرر دارد؟ یا اگر سگ قند بخورد چه کنیم؟! پس تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

آشنایی کامل با غذای خشک سگ

آشنایی کامل با غذای خشک سگ + بهترین برند غذای خشک سگ

اگر شما یکی از کسانی هستید که سگ دارید یا علاقه‌مند به داشتن سگ هستید خواندن این مقاله را از دست ندهید. این مقاله ابتدا به شما می‌گوید که غذای خشک سگ چیست؟ ترکیبات غذای خشک سگ شامل چه چیزهایی است؟ فواید غذای خشک سگ چیست؟ و پس از آن به معرفی چند برند غذای خشک سگ می‌پردازد. همراه تیجور باشید.

طرز تهیه غذای خانگی سگ

خودت به راحتی برای سگت آشپزی کن! 15 آموزش طرز تهیه غذای سگ

اساس غذای سگ‌های خانگی، غذای خشک است، اما در کنار غذای خشک برای تامین تمامی ویتامین‌های مورد نیاز بدن‌شان به مواد غذایی تازه نیاز دارند. یکی از راه‌های تامین این نیاز استفاده از غذاهای خانگی سالم برای سگ‌هاست. اگر به دنبال دستور تهیه غذای خانگی ارزان و سالم برای سگ‌تان هستید با ما همراه باشید.

طرز تهیه غذا خشک سگ

غذای خشک سگ رو با این روش سالم در خانه تهیه کن

آز آنجا که تهیه غذای خشک حیوانات در خانه سالم‌تر است و هزینه کمتری نیز دارد، در بین صاحبان حیوانات خانگی طرفداران زیادی دارد. در تهیه غذای خشک خانگی برای سگ ها باید به نژاد، سن، جثه و... توجه کنید و برای ترکیبات آن با دامپزشک مشورت کنید. در ادامه برای آشنایی با غذای خشک و طرز تهیه آن همراه ما باشید.

اسم سگ با معنی

100 اسم سگ خارجی و ایرانی پرطرفدار و بامزه با معنی کامل

در این مقاله 100 اسم بامزه و با معنی کامل برای سگ را تهیه کرده‌ایم زیرا یکی از قسمت‌های مهم به سرپرستی گرفتن یک حیوان خانگی، انتخاب اسمی مناسب برای اوست. در انتخاب اسم برای حیوانات خانگی، باید به نژاد، جنس و ویژگی‌های ظاهری و روحیات آن‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید.


سگ پامرانین

انواع سگ پامرانین یا جیبی + تصاویر

در این مقاله شما با خصوصیات سگ پامرانین آشنا می شوید. همچنین شیوه نگهداری سگ پامرانین و وعده غذایی او توضیح داده می شود. اگر شماهم یکی از علاقه مندان به سگ پامرانین هستید حتما این مقاله را دنبال کنید


سگ نژاد چاو چاو

معرفی سگ نژاد چاوچاو + عکس

سگ نژاد چاو چاو یک سگ دوست داشتنی و قوی است که مردم علاقه خاصی به نگهداری آنها میباشد در این مقاله سعی شده به خصوصیات رفتاری،بیماری و... این نژاد بپردازیم.

سگ گلدن رتریور

همه چیز در باره سگ نژاد گلدن رتریور

گلدن رتریور یکی از محبوب ترین نژاد های سگ می باشد که مردم به آن علاقه خاصی دارند. دراین مقاله شمارا با خصوصیات رفتاری ،بیماری ها و کاربرد های نژاد گلدن رتریور آشنا می کنیم

سگ سرابی

آشنایی با نژاد سگ سرابی + تصاویر زیبا

همانطور که می‌دانید هر سگی دارای نژاد خاصی است. نژاد سگ سرابی ایرانی است که از نوع سگ بزرگ اندام با نام‌های شپرد و یا ماستیف شناخته می‌شود. این نژاد سگ بسیار پرطرفدار بوده زیرا به لحاظ ظاهری جثه بزرگی دارند و به لحاظ شجاعت و قدرت زبانزد هستند. در این مقاله به بررسی نژاد سگ سرابی پرداختیم.

سگ هاسکی

آشنایی با نژاد سگ هاسکی + عکس

این مطلب برای آشنایی با انواع سگ هاسکی و نحوه نگهداری و عادت های این نژاد سگ تهیه شده است که شما را با مطالب آن آشنا میکنیم.

اسم طوطی

انتخاب اسم برای طوطی خانگی

انتخاب اسم طوطی شاید برای شما سخت باشد و به راحتی نتوانید یک اسم مناسب و زیبا را برای طوطی خود انتخاب کنید ما در این مقاله انواع اسم طوطی را برای شما گرد هم آورده ایم. شاید راهگشای کار شما باشد.

عکس طوطی

عکس های زیبا از انواع طوطی

اگر علاقه مند به انواع طوطی سانان هستید شمارو دعوت میکنیم تا در این مقاله که عکس تعدادی طوطی در آن گردآور ی شده است، ما را همراهی کنید.

اسباب بازی طوطی

نکات مهم درباره اسباب بازی طوطی

داشتن اسباب بازی طوطی می تواند در سلامتی جسمی و روحی آنها موثر باشد. اسباب بازی می تواند برای مدتها آنها را سرگرم کند. در ادامه به برخی نکات در مورد خرید اسباب بازی طوطی اشاره می کنیم و برخی از اسباب بازی های مرسوم را گردآوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

اسم سگ

چه اسمی برای سگم انتخاب کنم؟ 150 اسم سگ معروف و محبوب

در این مقاله نام‌های پرکاربرد، معروف و زیبایی را برای انتخاب اسم سگ تهیه کرده‌ایم تا در صورتی که صاحب یک سگ شدید بتوانید نام مناسبی را برای آن انتخاب کنید. در ادامه این مقاله این اسامی را با همدیگر می‌بینیم. همراه تیجور باشید.

باهوش ترین نژاد سگ

باهوش ترین سگ چه نژادی است

یکی از فاکتور های مهم در نگهداری از سگ میزان هوش سگ می باشد که می تواند در نگهداری و مراقبت از سگ به صاحب آن بسیار کمک کند. در این مطلب به بررسی هوش نژاد سگ می پردازیم.

نژاد گربه

بهترین نژاد های گربه را بشناسید

در این مقاله شمارا با نژاد های گربه آشنا می کنیم همچنین روش های نگهداری و مواد غذایی مورد نیاز و بیماری آن ها را توضیح می دهیم.

نکات تربیت سگ

نکات بسیار مهم و کلیدی در تربیت سگ

در این مقاله به شما روش های تربیت سگ و فهماندن کار درست و غلط او را به شما آموزش میدهیم. با مقاله ما همراه باشید تا راهکارهای مفیدی برای نگهداری و آموزش سگ هایتان را مطالعه کنید.

تخت خواب سگ

یک تخت خواب سگ خوب برای سگت بخر

تخت خواب سگ از لحاظ روحی و عاطفی برای سگ بسیار مهم می باش. د همچنین انتخاب مناسب ترین تخت شاید برای شما دشوار باشد در این مقاله به شما کمک میکنیم که یک تخت خواب خوب را برای سگ خود انتخاب کنید. با ما همراه باشید



ظرف غذای سگ

مدل‌های زیبای ظرف غذای سگ

در این مقاله سعی شده است درباره ظرف غذای سگ و همچنین ظرف آب سگ اطلاعاتی را برای شما فراهم کنیم و برخی تصاویر مدلهای آنها را نمایش دهیم.

غذای سگ

غذای سگ چه تنوعی دارد؟

در این مقاله سعی شده شمارا با نگهداری حیوانات خانگی آشنا کنیم همچنین درباره انواع غذای سگ و کارهایی که برای نگهداری آنها باید انجام دهید توضیح داده شده است، همچنین شمارا با برخی شرکت های تولیدکننده غذیا سگ آشنا می کنیم. با ما همراه باشید.

نژاد سگ

نژاد سگ چی خوبه؟

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع نژادهای مختلف سگ آشنا کنیم و همچنین اطلاعات مفیدی درباره مراقبت از آنها، بیماری‌های مربوط به سگ‌ها، مشخصات رفتاری و اطلاعات تغذیه‌ای سگ‌ها تهیه کرده‌ایم. همراه ما باشید.

سگ خانگی

آشنایی با انواع سگ خانگی + نحوه مراقبت دقیق

سگ‌های خانگی و آپارتمانی نژادهای مختلفی دارند که باید قبل از خریداری با خصوصیات و نیازهای هر کدام از آن‌ها آشنا شوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن‌ها نگهداری کنید. در این مقاله معروف‌ترین نژادهای سگ‌های خانگی را معرفی کرده‌ایم و خصوصیات و نحوه نگهداری از آن‌ها را نیز توضیح داده‌ایم.

انواع طوطی

در مورد انواع طوطی ها بیشتر بدانیم

طوطی‌ها انواع گوناگونی دارند که با رنگ‌های متنوع و پرهای بال و پرهای سر و دم از هم متمایز می‌شوند. بال‌های طوطی‌سانان رنگین و منقارشان خمیده و کژ است، بعضی کاکل و دم کوتاه و بعضی دم دراز دارند. معمولاً از میوه‌ها و دانه‌ها استفاده می‌کنند و منقار بسیار محکمی دارند.

جراحی گوش و دم سگ

جراحی گوش و دم سگ

جراحی و بریدن گوش سگ آزار حیوانات محسوب می شود. البته در بعضی اوقات بریدن گوش سگ به نفع آنها است. در این مقاله برای شما نکاتی برای جراحی گوش سگ راجمع آوری کرده ایم. با تیجور همراه باشید.