• ورود
  • ثبت نام
  • فراموشی رمز عبور
  • ثبت نام
  • تایید موبایل
تصویر امنیتی
ارسال کد فعال سازی به:
شماره موبایل :
ارسال مجدد کد تایید
  • فراموشی رمز عبور
  • تایید کد
تصویر امنیتی
شماره موبایل :

فرم دهی صورت در تهرانپارس شرقی

کسب و کاری یافت نشد
مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:

فرم دهی صورت یا مادلینگ صورت را می‌توان بخشی از فرآیند مدرن‌سازی دانست. قلبی کردن صورت امروزه به یکی از استاندارهای زیبایی چهره تبدیل شده است که بسیار هم پرطرفدار است.
در کلینیک‌های زیبایی و درمانی روش‌های مختلفی برای فرم دهی صورت انجام می‌شود و افراد زیادی هم خواستار زاویه سازی صورت هستند که این روش‌ها به شرح زیر می‌باشد:

فرم‌دهی صورت با تزریق ژل

در این روش ژل‌های سازگار با بدن به ناحیه مورد نظر صورت تزریق شده و باعث فرم دهی صورت می‌شود. این روش دائمی نیست و دوباره بعد از مدتی چیزی حدود 12 ماه مجددا باید تزریق انجام شود.

زاویه‌سازی صورت با تزریق چربی

در این روش چربی از قسمت خاصی از بدن خود فرد متقاضی برداشته و به ناحیه مورد نظر در صورت تزریق می‌شود که در نتیجه باعث فرم دهی و زاویه سازی صورت می‌شود. این روش به علت از بین رفتن چربی دائمی نیست و بعد از 12 ماه دوباره باید تکرار شود.

فرم‌دهی صورت با استفاده از نخ

در این روش سوراخ‌های بسیار ریزی روی سطح پوست در ناحیه مورد نظر ایجاد می‌کنند تا نخ‌های مورد نظری که برای این روش وجود دارد داخل پوست برود و بتواند فرم صورت را به فرم دلخواه تبدیل کند. البته این روش موقتی است زیرا نخ‌ها بعد از مدتی جذب بافت پوست شده و از بین می‌رود. این روش فقط باید توسط پزشک متخصص پوست انجام شود.

فرم دهی صورت با کاشت پروتز یا جراحی

در این روش پروتزهای مخصوصی را برای فرم‌دهی به گونه و فک استفاده می‌کنند و بیشتر مناسب کسانی است که صورت صاف و لاغری دارند.

فرم دهی صورت با جراحی ژینوپلاستی 

جراحی و تراش چانه به منظور فرم دهی چانه

فرم دهی صورت با مالار پلاستی 

مالارپلاستی یا همان جراحی پروتز گونه روشی است که پروتزی شبیه استخوان گونه در ناحیه مورد نظر گذاشته می‌شود تا فرم گونه و چهره تغییر کند و زیباتر شود و فرم بگیرد.