• ورود
  • ثبت نام
  • فراموشی رمز عبور
  • ثبت نام
  • تایید موبایل
تصویر امنیتی
ارسال کد فعال سازی به:
شماره موبایل :
ارسال مجدد کد تایید
  • فراموشی رمز عبور
  • تایید کد
تصویر امنیتی
شماره موبایل :

درمان جای جوش در تهران

بیشتر
مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:

همه افراد در هر سنی معمولا درگیر جوش صورت و جای جوش بوده‌اند که معمولا با افزایش سن به علت کم شدن تولید کلاژن، جای جوش‌ها بیشتر نمایان می‌شود. برای درمان جای جوش صورت ابتدا باید علت جوش صورت را بررسی و سپس درمان کرد تا دوباره با کنده شدن و یا ترکیدن آن‌ها، جای جوش جدید روی پوست صورت ایجاد نشود.
امروزه روش‌های جدید و نوینی برای درمان جای جوش صورت انجام می‌شود که البته نتیجه هر کدام بسته به شدت آسیبی که به پوست وارد شده ممکن است متفاوت باشد. برخی از بهترین روش‌ها به شرح زیر می‌باشد:

از بین بردن جای جوش با لیزر co2

یکی از روش‌های درمان جای جوش، استفاده از لیزر است که هم به صورت عمقی و هم به صورت سطحی آسیب‌های وارد شده به پوست را از بین می‌برد.

از بین بردن جای جوش با لیزر فرکس

استفاده از لیزر فرکسل یکی از بهترین روش‌ها برای درمان جای جوش است. در این روش لیزر فراکسل لایه‌های عمیق پوستی را مورد هدف قرار می‌دهد و باعث می‌شود تولید کلاژن سازی پوست افزایش یابد.

درمان جای جوش با آر اف rf

در روش درمان جای جوش با آر اف به جای استفاده از لیزر از امواج رادیویی برای ترمیم بافت آسیب دیده استفاده می‌شود.
دمان جای جوش با روش درم آبریژن
در این روش با استفاده از دستگاه مخصوصی که روی پوست کشیده می‌شود، پوست مرده صورت از بین می‌رود تا پوست جدید شکل بگیرد. نکته بسسیار مهم در استفاده از این روش این است که حتما توسط پزشک حاذق و در کلینیک‌های معتبر پوست و زیبایی انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

درمان جای جوش با روش میکرودرم

در این روش نیز که به صورت کلی روش لایه برداری صورت است، سلول‌های مرده پوست جدا شده و با تشکیل پوست جدید جای جوش‌ها کمرنگ می‌شود.

درمان جای جوش با روش میکرونیدلینگ

در این روش از سوزن‌های بسیار ریز استفاده می‌شود تا روس پوست صورت برای تحریک تولید کلاژن و لایه برداری، پوست جدیدی شکل گیرد. این روش کاملا بدون درد است.
نکته بسیار مهم در انتخاب روش از بین بردن جای جوش این است که این روش بعد از معاینه توسط پزشک متخصص انتخاب و در کلینیک‌های معتبر پوست و زیبایی انجام می‌شود. پس در انتخاب پزشک و کلینیک زیبایی نهایت دقت را به عمل آورید.