تهران

آشنایی با انواع کرم مرطوب کننده شون

کرم های مرطوب کننده شون
در این مقاله به معرفی انواع کرم های مرطوب کننده پوست شرکت شون می پردازیم. همراه ما باشید.

کرم مرطوب کننده شون برای پوست خشک

حتما شما هم در این موقعیت بوده اید که در مکان ها و زمان های متفاوتی احساس کرده اید که پوست دست و یا صورت تان بسیار خشک شده است. این خشکی دلایل بسیار زیادی دارد که شایع ترین آن استفاده از صابون و مواد شوینده است چرا که این مواد چربی پوست را از بین می برند. برای از بین بردن خشکی پوست در این مواقع استفاده از یک کرم مرطوب کننده بهترین راهکار می باشد. کرم های زیادی در بازار وجود دارند که ما در این مقاله به بررسی انواع کرم های برند ایرانی شون می پردازیم. همراه ما باشید. 

کرم شون
کرم مرطوب کننده شون فاقد چربی

کرم مرطوب کننده شون بابونه

بابونه یکی از گیاهانی است که مواد مغذی زیادی مانند آلفابیزابولول، کوئرستین و لوئتین را داراست و همچنین خاصیت ضدمیکروبی و آنتی اکسیدانی دارد و باعث برطرف شدن التهابات پوستی می شود به همین دلیل هم از سالیان گذشته تا به حال از آن برای درمان کردن بیماری های پوستی مانند اگزما و سوختگی های ملایم پوست استفاده می شده است. 

کرم مناسب پوست های حساس
کرم شون برای رفع خشکی پوست

گیاه بابونه ای که در محصولات شون به کار رفته است، با نام بابونه ی آلمانی هم شناخته می شود که به طرز چشمگیری در درمان های سنتی به کار می رفته است و هنوز هم به عنوان یکی از برترین داروهای گیاهی به شمار می رود. این گیاه علاوه بر رفع التهابات پوست، باعث رفع قرمزی، آلرژی های پوستی و همچنین آفتای سوختگی هم می شود. 

با توجه به توضیحات داده شده اگر شما پوست حساسی دارید و یا دچار بیماری های پوستی شده اید، استفاده از کرم مرطوب کننده ی بابونه ی شون انتخاب مناسبی برای شما به شمار می رود.

کرم برای حساسیت پوستی
کرم شون برای پوست های حساس

 

کرم مرطوب کننده شون بادام

همه ی ما می دانیم که روغن بادام یکی از بهترین و معجزه بخش ترین ترکیبات و روغن های دنیاست که فواید بسیار زیادی دارد. این روغن در زمینه های متفاوتی مانند زیبایی و براقی مو و رفع خشکی پوست استفاده می شود. این روغن دارای ویتامین های E، B و A می باشد و باعث می شود تا شفافیت پوست شما بیشتر و پوست شما  نرم تر شود. همچنین این روغن غنی است از اسید های چرب که باعث التیام بخشی و ترمیم پوست می شوند.

رفع خشکی پوست با کرم بادام
کرم مرطوب کننده ی بادام شون

اگر به دنبال کرمی می گردید تا در عین رفع خشکی پوست ویتامین های مورد نیاز پوست را هم به آن برساند و پوست شفاف و بهتری داشته باشید، پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم بادام شون می باشد.

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی