تهران

در مورد کرم ضد آفتاب مدیسان بیشتر بدانیم

معرفی کرم ضد آفتاب برند مدیسان
مدیسان یکی از برند های فعال در حوزه تولید و عرضه محصولات مراقبتی از پوست بویژه ضد آفتاب است. این برند یک برند ایرانی است که سالهاست در این زمینه فعالیت می کند و برای انواع مختلف پوست کرم های ضد آفتاب تولید و عرضه می کند. در ادامه به بررسی بیشتر این برند تولید کرم های ضد آفتاب خواهیم پرداخت.

کرم ضد آفتاب مدیسان

مدیسان به عنوان یکی از برندهای شرکت تولید محصولات آرایشی بهداشتی گل افشان است که در سال 1373 با هدف تولید محصولات مراقبت پوست و مو در شهرک صنعتی اشتهارد تاسیس شد.
شرکت تولیدی مدیسان با بکارگیری متخصصان در حوزه مربوطه امروزه محصولات ارزشمندی را تولید و عرضه می کند که  قابل مقایسه با نمونه های خارجی بوده و حتی در برخی موارد محصولاتش را به کشورهای همسایه صادر می نماید.

نکته مهم برای انتخاب و خرید ضد آفتاب مدیسان متناسب بودن آن با نوع پوست مصرف کننده است. مدیسان برای انواع پوستها اعم از خشک، چرب، مختلط و نرمال ضد آفتاب های مناسب را تولید و عرضه کرده که در ادامه با ویژگی های آنها آشنا خواهیم شد.


کرم ضد آفتاب مدیسان spf30 

ضد آفتاب مدیسان spf30 دارای توان محافظتی بالایی از پوست در مقابل امواج مضر خورشید است که فرمولاسیون آن مخصوص پوست های خشک و معمولی است و حاوی مواد رطوبت رسان بوده و از دهیدراته شدن پوست جلوگیری می کند. این ضد آفتاب مخصوص استفاده روزانه است و چون در ترکیبات آن از عناصر دایمتیکون و سایکومتیکون استفاده شده آن را در مقابل تعریق و آب مقاوم کرده است.

کرم ضد آفتاب مدیسان
کرم ضد آفتاب مدیسان spf30


ضد آفتاب رنگی spf60 مدیسان

این محصول از ضد آفتاب های مدیسان  برای استفاده در پوستهای چرب، مختلط و معمولی و هم چنین پوستهای مستعد آکنه فرموله شده و چون پوستهای چرب مستعد جوش و آکنه هستند بنابراین مراقبت بیشتری را می طلبند و کرم ضد آفتاب spf60 مدیسان به دلیل داشتن ترکیباتی مانند آلفا بیزابولول از بروز التهابات پوستی پیشگیری می کند.
این نوع از ضد آفتاب مدیسان از ترکیباتی مانند دی ال الفا توکوفریل استات برخوردار است که این ماده هم غنی از ویتامین E و آنتی اکسیدان بوده و دارای خواص جوان سازی و ضد چین و چروک است. هم چنین ضد آفتاب رنگی مدیسان به دلیل داشتن ترکیبات فیزیکی و شیمیایی از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB حفاظت می کند.

کرم ضد آفتاب مدیسان
کرم ضد آفتاب رنگی مدیسان


ضد آفتاب رنگی مدیسان مناسب پوست های حساس و خشک

در کرم های ضد آفتاب برند مدیسان که مخصوص پوستهای حساس و خشک تولید و عرضه شده اند به خاطر وجود ترکیبات تیتانیوم دی اکساید و آلومینیوم هیدروکساید، فیلتر فیزیکی اشعه خورشید بواسطه وجود آن انجام می گیرد و ماده دی بنزئیل متان و سینامات نقش فیلتر شیمیایی را در مقابل اشعه های مضر خورشید بر عهده دارد.
به خاطر اینکه داشتن خواص رطوبت رسانی و آب رسانی در پوست های خشک فاکتور بسیار مهمی است بر همین اساس برند مدیسان در کرم های تولیدی خود که مخصوص پوستهای خشک و حساس هستند برای رعایت این اصل از ترکیب اکتیل دود کانل2 استفاده کرده که خاصیت نرم کنندگی و حفظ رطوبت پوست را دارد.

کرم ضد آفتاب مدیسان
کرم ضد آفتاب رنگی مدیسان مخصوص پوستهای خشک و حساس


ضد آفتاب بی رنگ SPF60 مدیسان

کرم ضد آفتاب بی رنگ مدیسان همانند سایر ضد آفتاب های تولید شده  این برند خواص ضد پیری و جوان کنندگی دارد و از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی در مقابل اشعه های خورشید برای محافظت از پوست برخوردار است. این محصول هم چنین حاوی ویتامین  A و C هست که وجود آن روند پیری پوست را به تعویق می اندازد.

کرم ضد افتاب مدیسان
کرم ضد آفتاب بی رنگ مدیسان


ضد آفتاب کرم پودری برند مدیسان SPF40

کرم ضد آفتاب پودری مدیسان با عیار حفاظتی 40 و با داشتن فیلترهای فیزیکی و شیمیایی از پوست در مقابل اشعه های مضر خورشید حفاظت می کند و به خاطر دارا بودن ماتریکسیل از بروز پیری و چین و چروک در پوست جلوگیری کرده و هم چنین نیاز به ضد آفتاب و کرم پودر را به صورت همزمان مرتفع می کند. از ویژگی های این نوع از کرم های  مدیسان می توان به موارد زیر اشاره کرد: حفاظت از پوست در مقابل پرتوهای مضر خورشید، تنظیم رطوبت پوست، ضد آب و ضد تعریق بودن، پیشگیری از بروز پیری زودرس در پوست، مناسب برای پوستهای خشک و نرمال.

کرم ضد آفتاب مدیسان
 ضد آفتاب کرم پودری مدیسان


ضد آفتاب مدیسان مخصوص کودکان SPF40 

به دلیل حساس بودن پوست کودکان نمی توان از ضد آفتاب های مخصوص بزرگسالان برای آنها استفاده کرد به همین منظور مدیسان اقدام به تولید و عرضه ضد آفتاب های مخصوص کودکان کرده است.
ترکیبات دایمیتیکون و سایکلومیتیکون که در زمره روغن های سیلیکونی قرار می گیرند باعث نرم شدن لایه شاخی پوست می گردند و از پوست در مقابل تعریق حفاظت می نمایند.

کرم ضد آفتاب مدیسان
ضد آفتاب مدیسان مخصوص کودکان


کرم های ضد آفتاب مدیسان متناسب با انواع پوست تولید و عرضه می شوند و شما برای تهیه و خرید ضد آفتاب میدیسان اصل می توانید آن را با قیمت مناسب از داروخانه ها و فروشگاههای معتبر تهیه کرده و استفاده نمایید. قیمت ضد آفتاب مدیسان در مقایسه نمونه های مشابه خارجی بسیار مناسب می باشد.

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی