تهران

در مورد کرم ضد آفتاب بیزانس بیشتر بدانیم

آشنایی با یرند ضد آفتاب بیزانس
بیزانس یک برند فرانسوی تولید محصولات مراقبت از پوست بویژه ضد آفتاب است. این برند ضد آفتاب های با کیفیت بالا و مرغوب با توان محافظتی بالایی در مقابل اشعه های مضر خورشید تولید و عرضه می کند.

کرم ضد آفتاب بیزانس

کرم ضد آفتاب بیزانس یک محصول فرانسوی است که مبتنی بر تکنولوژی روز اروپا فعالیت می کند این کمپانی به صورت تخصصی در زمینه فرمولاسیون کرم های ضد آفتاب دارای بیش از 25 سال سابقه فعالیت است. ضد آفتاب بیزانس را می توان در قالب یک عبارت ساده و مختصر "یک ضد آفتاب ضد جوش کرم پودری" دانست. 
کرم ضد آفتاب بیزانس یک ضد آفتاب Broad spectrum محسوب می شود. به این معنی که قادر به فیلتر کردن طیف وسیعی از امواج مضر خورشید است. با توجه به این امر ضد آفتاب بیزانس علاوه بر توانایی در دفع اشعه UVB، اشعه UVA را هم که عامل ایجاد پیری و لک پوست هست و هم چنین سبب بروز بیماریهای متعدد پوستی می گردد را نیز فیلتر می کند. 
طبق  قوانین اتحادیه اروپا تنها ضد آفتاب هایی که میزان محافطت UVA آنها بیشتر از یک سوم میزان SPF محصول است می توانند اجازه درج UVA را روی تیوب خود داشته باشند بیزانس یکی از این برندهایی است که روی تیوب محصول می توان تگ مربوط به UVA را ملاحظه کرد.
به تازگی نمایندگی محصولات بیزانس در ایران آغاز به فعالیت کرده و در مدت کوتاهی با عرضه محصولاتش توانسته علاقه مندان زیادی جلب کند.

کرم ضد آفتاب برند بیزانس
کرم ضد آفتاب برند بیزانس

 

ویژگی های ضد آفتاب برند بیزانس

ضد آفتاب های برند بیزانس در دو نوع مات و اولترا موجود می باشند که نوع مات آن متناسب با پوستهای چرب، مختلط و نرمال تولید شده و نوع اولترای آن نیز مناسب پوستهای خشک و حساس است. این تفکیک را بر پایه فاکتورهای مناسب هر نوع پوستی فرموله کرده اند. برای مثال در ضد آفتاب های اولترای این برند، با تعبیه آب رسان ها موجبات آبرسانی و حفظ رطوبت مورد نیاز پوست را فراهم آورده اند. در تولید کرم ضد آفتاب مناسب برای پوست چرب در برند بیزانس، بجای روغن از یک حلال منحصر به فرد استفاده شده که این کرم را مناسب برای استفاده در پوستهای چرب و مستعد آکنه می کند و مانع بروز جوش صورت و کمدون می گردد. همین خصوصیت کرم های برند بیزانس است که حالت مات کنندگی به آنها می دهد. مضاف براین استفاده نکردن از مواد کومدوژنیک در فرمولاسیون این کرمها از یک طرف و استفاده از سالیسیلک از طرف دیگر، توانسته این محصول را به یک کرم ضدجوش واقعی مناسب برای استفاده در پوست های مستعد جوش تبدیل نماید.


ضد آفتاب بیزانس برای دور چشم

کرم ضد آفتاب برند بیزانس محصولی با قابلیت هایپوآلرژیک و دارای تست چشمی است. بر همین اساس یک کرم ضد حساسیت بوده و برای استفاده در ناحیه حساس و دارای پوست نازک اطراف چشم مناسب است. با این قابلیت دغدغه مصرف کنندگان در فرمولاسیون کرم های بیزانس مورد توجه بوده و تا حدودی برطرف شده است. و مصرف کنندگان با اطمینان خاطر می توانند از آن برای اطراف چشم خود استفاده نمایند. هم چنین این محصول را می توان به عنوان کانسیلر ضد آفتاب مورد استفاده قرار دارد.


ضد آفتاب بیزانس؛ دارای محافظت و ماندگاری بالا

از ویژگی های دیگر ضد آفتاب های برند بیزانس می توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. این کرم با داشتن قابلیت کاور 12 ساعته و آبرسانی 24 ساعته در حد بالایی موجب ماندگاری بدون تغییر رنگ در پوست می شود.در واقع محصولات ضد آفتاب بیزانس یک کرم با قابلیت Water Resistance هستند که از مقاومت بالایی در برابر تعریق و رطوبت برخوردارند و SPF خود را از دست نمی دهد. وجود این خاصیت در این محصول موجب عدم تغییر رنگ، دوفاز شدن و اکسید شدن روی پوست حتی با وجود گذشت چند ساعت از استفاده آن می شود.


انواع ضد آفتاب برند بیزانس


کرم ضد آفتاب SPF50 مات بیزانس

همانگونه که در بالا ذکر شد در این نوع از کرم ضد آفتاب برند بیزانس از حلال آبی به جای روغن استفاده شده است. به همین جهت مناسب برای پوست های چرب، مختلط و نرمال هست. این ضد آفتاب فاقد روغن های سنگین و ترکیبات جوش زاست و در واقع سبک ترین نوع ضد آفتاب کرم پودری عرضه شده به بازار است. دارای قابلیت جذب بالا بوده و در مقابل تعریق مقاوم است. مانع بروز جوش ها و لک های پوستی می شود ضد حساسیت بوده و برای اطراف چشم هم قابل استفاده است. این محصول یک محافظت کننده عالی برای استفاده در پوست های چرب و مستعد جوش و آکنه محسوب می شود.

کرم ضد آفتاب مات برند بیزانس
کرم ضد آفتاب مات برند بیزانس


کرم ضد آفتاب SPF50 اولترا بیزانس

کرم ضد آفتاب اولترای بیزانس سرشار از آبرسان های مفید بوده بنابراین استفاده از آن باعث حفظ رطوبت پوست می شود و پوست در طول روز مرطوب خواهد ماند. این خصوصیات این محصول را به یک گزینه مناسب برای پوستهای خشک و حساس تبدیل می کند که این کار را همراه با محافظت قوی در مقابل امواج مضر خورشید به انجام می رساند.
این کرم ضد آفتاب نیز همانند نوع مات این محصول دارای حلال آبی بجای روغن است، و به همین جهت مانع ایجاد جوش روی پوست می شود و لک های ناشی از نور آفتاب را نیز از بین می برد و همراه با پوشش دهی بالا، در مقابل تعریق هم مقاوم است.
در تولید کرم ضد آفتاب اولترای بیزانس از تکنولوژی Water resistance استفاده شده که این کرم را در برابر آب مقاوم می کند. رطوبت رسانی قوی، ماندگاری 24 ساعته، ضد حساسیت بودن و قابلیت استفاده برای اطراف چشم از ویژگی های دیگر این نوع کرم است. 

کرم ضد آفتاب بیزانس مدل اولترا
کرم ضد آفتاب بیزانس مدل اولترا


 برای خرید ضد آفتاب بیزانس می توانید به داروخانه های معتبر و برخی نمایندگی فعال و فروشگاههای معتبر  مراجعه کنید. قیمت ضد آفتاب بیزانس نیز  متناسب با نوع پوست  شما متفاوت خواهد بود.
 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی