تهران

افراد مشهور که کاشت مو انجام داده اند .

عکس کاشت مو افراد مشهور
افراد مشهور یا سلبریتی ها به خاطر موقعیت اجتماعی که دارند باید بیشتر از سایر افراد به زیبایی خود اهمیت دهند . بسیاری از آنها در سراسر دنیا با عارضه ریزش مو دست و پنجه نرم می کنند . به همین خاطر برای درمان به روش کاشت مو روی می آورند . در این مطلب تصاویر قبل و بعد کاشت مو آنها را با هم می بینیم .

کاشت مو افراد مشهور

جالب است بدانید بسیاری از افراد مشهور (اصطلاحا سلبریتی ها) در سراسر دنیا برای درمان طاسی یا ریزش مو به روش کاشت مو روی می آورند . افراد مشهور به دلیل موقعیت اجتماعی که دارند ، بیشتر از سایر افراد مورد توجه عموم مردم قرار دارند . به همین دلیل باید بیشتر از همه به آراستگی و زیبایی خود اهمیت دهند . آنها می دانند موی سر چقدر در زیبایی انسان تاثیر گذار است . به همین دلیل بسیاری از بازیگران ، مجریان ، هنرمندان و بازیکنان ورزشی برای درمان ریزش موی خود به مراکز و کلینیک های زیبایی مراجعه می کنند . این کار اعتماد به نفس آنها را مجددا بالا می برد و باعث می شود میان طرفداران خود محبوبیتی بیش از قبل داشته باشند .


ریزش مو در ناحیه سر و ابرو از عارضه های جدی است که باید سریعا درمان شود . کاشت مو یکی از بهترین راه حل هاست . که نسبت به روش هایی مانند ترمیم مو و استفاده از داروهای شیمیایی یا گیاهی مزایای بیشتری دارد . همچنین فراموش نکنید که داشتن موهای طبیعی ، سالم و پرپشت شما را جوان تر نشان می دهد . در ادامه این مطلب تصاویر قبل و بعد کاشت مو افراد معروف ایرانی و خارجی را به شما نشان می دهیم . پس با ما همراه باشید .


کاشت مو افراد مشهور در ایران

در این بخش تعدادی از افرادی مشهور ایرانی را به شما معرفی می کنیم که برای درمان ریزش موی خود به روش کاشت مو روی آورده اند . با مقایسه تصاویر قبل و بعد کاشت موی افراد مشهور ایرانی در می یابید که چقدر مو  در زیبایی چهره انسان تاثیر گذار است .

 

کاشت مو احسان علیخانی
عکس قبل و بعد کاشت مو احسان علیخانی

احسان علیخانی

احسان علیخانی از مجریان محبوب تلویزیون است که او را بارها در برنامه هایی مانند ماه عسل ، عصر جدید و ... دیده اید . او چند سال پیش به ریزش مو دچار شد که باعث کم پشت شدن موهای او شد . سپس تصمیم گرفت از روش کاشت مو استفاده کند . طبیعی بودن موهای کاشته شده او باعث شده که کمتر کسی به کاشت موهایش پی ببرد .

 

کاشت مو حمید لولایی
عکس قبل و بعد کاشت مو حمید لولایی

حمید لولایی

حمید لولایی از بازیگران ارزشمند و دوست داشتنی سینما و تلویزیون است که در فیلم های طنز نفش آفرینی می کند . او برای درمان ریزش موی  خود از روش کاشت مو استفاده کرده است .

 

کاشت مو سید جلال حسینی
عکس قبل و بعد کاشت مو سید جلال حسینی

سید جلال حسینی

سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه تیم پرسپولیس است که قبلا کاپیتان تیم ملی بوده و سابقه بازی در تیم سپاهان را دارد . او از روش درمان کاشت مو استفاده کرده است .

 

کاشت مو برزو ارجمند
عکس قبل و بعد کاشت مو برزو ارجمند

برزو ارجمند

برزو ارجمند از بازیگران محبوب سینما و تلویزیون است که برای درمان زیرش موهای خود از روش درمان کاشت مو استفاده کرده است .

 

کاشت مو پرویز مظلومی
عکس قبل و بعد کاشت مو پرویز مظلومی

پرویز مظلومی

پرویز مظلومی در گذشته ستاره تیم استقلال بوده است و اکنون به عنوان مربی فوتبال فعالیت دارد . این پیشکسوت دوست داشتنی برای درمان طاسی از روش درمان کاشت مو استفاده کرده است .


کاشت مو افراد مشهور در خارج

در این بخش تعدادی از افرادی مشهور خارجی را به شما معرفی می کنیم که برای درمان ریزش موی خود به روش کاشت مو روی آورده اند .

 

کاشت مو دیوید بکهام
عکس قبل و بعد کاشت مو دیوید بکهام

دیوید بکهام 

همگی دیوید بکهام را به عنوان بازیکن معروف و ستاره تیم ملی انگستان می شناسیم . او در جوانی به ریزش مو مبتلا شد و برای درمان آن به کاشت مو روی آورد .

 

کاشت مو نیکولاس کیج
عکس قبل و بعد کاشت مو نیکولاس کیج

نیکولاس کیج

نیکولاس کیج بازیگر معروف ایتالیایی آمریکایی است که او را در بسیاری از فیلم های هالیوودی می بینید . او برای درمان طاسی خود روش کاشت مو را انتخاب کرده است .

 

کاشت مو جان تراولتا
عکس قبل و بعد کاشت مو جان تراولتا

جان تراولتا

جان تراولتا از بازیگران معروف هالیوود است که در سال 2000 به ریزش مو مبتلا شد و در نهایت با روش کاشت مو این عارضه را درمان کرد .

 

کاشت مو جانی دپ
عکس قبل و بعد کاشت مو جانی دپ

جانی دپ

جانی دپ که از بازیگران معروف و درخشان هالیوودی است . او را در فیلم های زیادی از جمله دزدان دریایی دیده اید . او نیز برای درمان ریزش موی خود روش کاشت مو را انتخاب کرده است .

 

کاشت مو آدام لوین
عکس قبل و بعد کاشت مو آدام لوین

آدام لوین

آدام لوین از خوانندگان اصلی و خوش صدای گروه مارون فایو (Maroon 5) است . او برای درمان طاسی خود از روش کاشت مو استفاده کرده است .

 

با خواندن مطالب این بخش از سایت تیجور دریافتید که کاشت مو در افراد مشهور هم بسیار رایج است و به عنوان بهترین راه حل در نظر گرفته شده است .

مطلب مفید بود؟
5
2
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی