تهران

تولید کنندگان چرم در ایران

بزرگترین تولید کنندگان چرم ایران
چرم ایرانی از دیر باز به عنوان یکی از چرم های مرغوب در دنیا مشهور بوده است. امروزه برخی از شرکت های تولید کننده داخلی توانسته اند این محبوبیت را با تولید محصولات چرمی همراه با خلاقیت و ذوق هنری در بین مشتریان داخلی و خارجی تثبیت نمایند. با این تولید کنندگان بیشتر آشنا شویم.

 تولید کننده های کمربند چرم ایران

در  ایران تولید کنندگان محصولات چرم بسیار است لیکن برخی  از شرکت های تولید چرم در کار خویش بیشتر موفق بوده و توانسته اند سهم بازار بیشتری از  محصولات چرمی را به خود اختصاص دهند.

 

شیک ترین محصولات چرم
چرم ایرانی

 

با کیفیت ترین چرم های مشهد
کاور موبایل چرم ایرانی

 

چرم مشهد

چرم مشهد از برترین برندهای ایرانی در صنعت چرم سازی در کشور است، این برند که از تولید کنندگان انواع محصولات چرمی در ایران می باشد، بیش از 20 سال از سابقه چشمگیر آن می گذرد و همچنان در زمینه صادرات حضوری موثر و فعال دارد و کالاهای با کیفیت و تولیدی خود را به انواع کشور ها به ویژه کشورهای اروپایی صادر می کند.

کیف زنانه چرم مشهد
کیف زنانه چرم مشهد
کیف موبایل چرم مشهد
کیف موبایل چرم مشهد

 

کیف چرمی کوچک چرم مشهد
کیف چرمی کوچک چرم مشهد
نیم بوت چرم مشهد
نیم بوت چرم مشهد

تنوع چرم مشهد بسیار بوده و از کیفیتی با دوام برخوردار است، شرکت چرم مشهد از بزرگترین تولید کننده های محصولات چرمی نظیر: البسه، کمربند چرمی زنانه شیک، کفش چرم، کیف چرم  و محصولات چرمی و ... است، لازم به ذکر است شرکت چرم مشهد در حال حاضر دارای بیش 60 شعبه در شهر های مختلف کشور همچون تهران، اصفهان، کرمان و... دارد ویکی از شرکت های بسیار موفق در زمینه تولید محصولات چرمی و کالای ایرانی می باشد.

ست مردانه چرم مشهد
ست مردانه چرم مشهد
کاپشن چرم مشهد
کاپشن چرم مشهد

چرم درسا

از جمله برند های معتبر و پر طرفدار دیگر ایرانی ، برند درسا می باشد که دارای پرسنلی خلاق و با پشتکاری قوی است که  محصولاتی با کیفیت بالا تولید می کنند، برند درسا از سال 1371 فعالیت خود را با تمام توان شروع کرده و تا به حال سابقه خود را حفظ نموده است،درسا چرم  محصولات خود را با کیفیتی بالا معرفی می کند و به دلیل دوامی که دارند از قیمتی بالا برخوردار می باشند. برند درسا شعبه های مختلفی در شهر های تهران، اصفهان، تبریز، مشهد و شعبه دارد.

کمربند مشکی چرم درسا
کمربند مشکی چرم درسا
کمربند قهوه ای چرم درسا
کمربند قهوه ای چرم درسا

 

نوین چرم

فعالیت خود را از سال 1370 در زمینه تولید محصولات چرمی آغاز نمود و نام تجاری "نوین چرم" را در سال 1380 ثبت نمود. در طراحی محصولات خود از طراحان بین المللی بهره می گیرد و به یکی از برند های معروف ایرانی که شهرت جهانی یافته است تبدیل شده است. به برخی از کشور ها مانند  امارات، کویت، ژاپن، مالزی، آذربایجان، قزاقستان و کشورهای اروپایی  آلمان، دانمارک، سوئد، جمهوری چک و روسیه صادرات دارد.

کیف پول زنانه نوین چرم
کیف پول زنانه نوین چرم

 

کفش مجلسی زنانه نوین چرم
کفش مجلسی زنانه نوین چرم


چرم نفیس

چرم نفیس نام یک فروشگاه با اسمی متفاوت در شهر مشهد است که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز نموده که در ابتدا دارای یک شعبه بود لیکن با تغییرات انجام شده در سیاست ها در سال 1393 فعالیت خود را به صورت رسمی و با دایر کردن دو شعبه همزمان در برج آلتون که این برج یک برج تجاری است آغاز نمود، چرم مشهد دارای لباس ها و محصولات چرمی زیبا و با دوام می باشد و از نظر مشتریان خود از سایر محصولات چرمی شیک تر و زیبا تر است.

چرم نفیس
چرم نفیس
محصولات چرم نفیس
محصولات چرم نفیس
کیف زنانه چرم نفیس
کیف زنانه چرم نفیس

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی