تهران

بهترین مارک لوازم آرایشی چیست؟

بهترین مارک لوازم آرایشی
یکی از فاکتورهای مهمی که هنگام خرید لوازم آرایشی باید در نظر بگیرید ، انتخاب بهترین مارک است . لوازم آرایشی و بهداشتی مستقیما با پوست شما در تماسند و یک انتخاب غلط می تواند سلامت شما را به خطر بیاندازد . شناخت بهترین مارک لوازم آرایشی به شما کمک می کند تا انتخاب درستی داشته باشید .

آرایش باعث زیبایی و جذابیت بیشتر افراد شده و حس اعتماد به نفس افراد را افزایش می دهد . اما از طرفی استفاده از لوازم آرایش تقلبی و نامرغوب می تواند به پوست شما آسیب های جدی را وارد نماید . اینجاست که شناخت بهترین مارک لوازم آرایشی اهمیت پیدا می کند . امروزه شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی همواره با یکدیگر رقابت می کنند تا محصولات آنها به عنوان بهترین مارک ها در دنیا شناخته شود . اما تنها تعدادی از آنها موفق می شوند .


طبیعتا همه ی خانم ها دوست دارند که از بهترین مارک های لوازم آرایشی استفاده کنند . آیا تا به حال از خود پرسیده اید ، بهترین مارک لوازم آرایشی چیست ؟! به همین دلیل ما در این بخش از سایت تیجور قصد داریم تا شما را با ده برند برتر لوازم آرایشی آشنا کنیم . پس در ادامه با ما همراه باشید .

 

معرفی مارک لوریل گروپ (L’Oreal Group)
معرفی مارک لوریل گروپ

مارک لوریل گروپ (L’Oreal Group)

لوریل گروپ به عنوان بهترین برند لوازم آرایش در سراسر دنیا شناخته می شود . این برند همواره محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند که تعداد آن ها به بیش از 500 تا می رسد . این شرکت موفق کار خود را با تولید رنگ مو آغاز کرد و بعد به تولید محصولات آرایشی ، مواقبت از پوست و مو و ... روی آورد .

 

معرفی مارک اتود (Etude)
معرفی مارک اتود

مارک اتود (Etude)

اتود در دسته ی جوان ترین برندهای آرایشی در سراسر دنیا قرار می گیرد که محصولات آن متعلق به کشور کره جنوبی است . محصولات اتود کیفیت بالایی دارند . به همین دلیل در کوتاه ترین مدت زمان مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت .

 

معرفی مارک رولون (Revlon)
معرفی مارک رولون

مارک رولون (Revlon)

از مورد اعتماد ترین و همچنین قدیمی ترین برندهای آرایشی می توان رولون را نام برد . از پرطرفدارترین محصولات این برند می توان به رژ لب ها ، کرم ها و محصولات مراقبت از لب و پوست آن اشاره کرد .

 

معرفی مارک آون (Avon)
معرفی مارک آون

مارک آون (Avon)

آون یکی از بهترین برندهای آرایشی است که در بازار فروش لوازم آرایش دومین مقام را کسب کرده است . این شرکت از روش فروش خانه به خانه استفاده می کند و محصولات آن به سرعت در بیش از 140 کشور به فروش می رسند .

 

معرفی مارک کاور گرل (Cover Girl)
معرفی مارک کاور گرل

مارک کاور گرل (Cover Girl)

کاور گرل از معروف ترین برندهای آرایشی آمریکایی است . محصولات کاور گرل کیفیت بالایی دارند و افراد مشهوری مانند تیرا بانکس و کریستی برینکلی تبلیغات آن را انجام می دهند . بسیاری از افراد سرشناس از این برند استفاده می کنند .

 

معرفی مارک اوریفلیم (Oriflame)
معرفی مارک اوریفلیم

مارک اوریفلیم (Oriflame)

اوریفلیم جزء بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش است . که دو برادر سوئدی آن را در سال 1967 تاسیس کردند . شرکت اوریفلیم بخشی از درآمد خود را صرف امور خیریه می کند و علاوه بر این سهم بزرگی در بازار فروش دارد .

 

معرفی مارک اربان دیکی (Urban Decay)
معرفی مارک اربان دیکی

مارک اربان دیکی (Urban Decay)

در سال 1996 برند اربان دیکی تاسیس شد و امروز به عنوان یکی از بهترین برندهای آرایشی شناخته می شود . این برند محصولات متنوعی را به بازار عرضه می کند . به طوری که در کوتاه ترین مدت زمان توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد .

 

معرفی مارک مایبیلین (Maybelline)
معرفی مارک مایبیلین

مارک مایبیلین (Maybelline)

محصولات مارک مایبیلین زیبایی شما را دو چندان می کند . این برند در حال شکوفا شدن است و طرفداران بسیاری در میان مردم دارد .

 

معرفی مارک مک (MAC)
معرفی مارک مک

مارک مک (MAC)

همگی برند مک را می شناسید . برند مک با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت و بسیار عالی توجه تمام افراد را به خود جلب می کند و برای تمام سلیقه ها مناسب است . بسیاری از افراد سرشناس از محصولات مک استفاده می کنند .

 

معرفی مارک کلینیک (Clinique)
معرفی مارک کلینیک

مارک کلینیک (Clinique)

محصولات برند کلینیک برای تمام پوست ها مناسب است و مانع از ایجاد حساسیت های پوستی می شود . بسیاری از متخصصان پوست استفاده از محصولات برند کلینیک را به شما توصیه می کنند . تمامی ملکه ها در لوازم آرایشی خود محصولات کلینیک را دارند .


در اینجا با ده تا از بهترین مارک های لوازم آرایشی و بهداشتی آشنا شدید . تمام این برندها علاوه بر این که زیبایی شما را چند برابر می کنند ، سلامت پوست شما را نیز تضمین می کنند . امیدواریم مطالب این بخش مورد پسند شما قرار گرفته باشد .

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی