تهران

انواع لیزر صورت

لیزر های مناسب صورت
این مقاله از تیجور به معرفی کامل انواع لیزر های صورت می پردازد.

انواع لیزرهای صورت

لیزر ها کاربرد های متفاوتی دارند که در این مقاله از تیجور به برخی از لیزر های مختلف صورت اشاره می کنیم.

لیزر برای صورت
انواع لیزر های صورت

 

لیزر صورت برای لک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی لیزر و به روز شدن آن ها، از بین بردن لک های پوستی و همچنین کک و مک که گاهی باعث کاهش زیبایی صورت و کاهش اعتماد به نفس افراد می شد، فراهم شده است. درمان با لیزر را می توان تا حدودی بی خطر دانست چراکه عوارض جانبی آن بسیار کم و پایین می باشد. 

از بهترین دستگاه هایی که برای از بین لک های پوستی استفاده می شوند، می توان به لیزر کربن دی اکساید (CO2)، لیزر اربیوم (Erbium) و لیزر الکساندرایت (Alexandrite) اشاره نمود که با مشاوره از پزشک متخصص، باید بهترین آن را برای استفاده انتخاب کنید.

انواع لیزر برای صورت
انواع لیزر لک صورت

 

انواع لیزر خال صورت

همه ی ما در صورت و بدن مان خال داریم که دلیل ایجاد آن ها هم تجمع سلول های رنگدانه ای به نام ملانوسیت می باشد. 

بعضی از این خال ها به دلیل بالا آمدن پوست همان ناحیه برجسته می شوند و باعث می شوند تا زیبایی صورت کاهش یابد و افراد به فکر برداشتن این خال ها بیفتند. شما می توانید با لیزر درمانی این خال ها را از روی صورت و پوست بدن تان پاک کنید. 

لیزر خال صورت
لیزر خال صورت


انواع لیزر لیفت صورت

با بالا رفتن سن و پیر شدن افراد، انعطاف پذیری پوست هم کمتر می شود و پوست آهسته آهسته لطافتش را از دست می دهد که دلیل آن هم کاهش یافتن میزان تولید کلاژن و آلاستین می باشد. این موضوع باعث می شود تا تدریجا بافت های بند پوست هم ضعیف شوند و شکل و زیبایی پوست از بین برود. با اتفاق افتادن این قضیه، پوست شل و افتاده می شود که در اثر نیروی جاذبه به سمت پایین کشیده می شود و زیبایی فرد کاهش می یاید.
راه درمان افتادگی پوست، جراحی و لیفتینگ به شمار می رود که با توجه به بالا بودن خطرات جراحی، بهتر است از لیزر درمانی برای آن استفاده شود.
لیزر کربن دی اکسید و لیزر فرکشنال دو لیزر محبوب برای لیفتینگ صورت به حساب می روند.

لیزر صورت برای لیفت
انواع لیزر جوانسازی صورت

 

انواع لیزر موهای صورت

موهای زائدی که در بیشتر قسمت های بدن می رویند را می توان به عنوان آزار دهنده ترین موهای بدن به شمار آورد که گاها باعث کاهش زیبایی می شوند. روش های زیادی برای از بین بردن موقت این موها وجود دارد. اما برخی از افراد ترجیح می دهند تا با کمک لیزر برای همیشه از شر این موهای زائد خلاص شوند. 
در لیزر درمانی، با از بین بردن فولیکول های مو، شما می توانید به طور دائم از شر موهای زائد صورت تان خلاص شوید. 
انوع مختلفی از لیزر ها برای رفع موهای زائد وجود دارند که بهتر است متناسب با شرایط فرد انتخاب شوند، اما از بهترین های آن ها می توان به لیزر الکساندرایت و دایود اشاره کرد.

لیزر صورت
لیزر موهای زائد صورت

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی