تهران

کاربرد های لیزر برای بدن

انواع کاربرد لیزر
اگر در مورد لیزر و کاربرد های آن برای بدن اطلاعاتی ندارید، این مقاله می تواند مرجعی برای آگاه سازی شما باشد.

کاربرد های لیزر امروزه بسیار گسترده و زیاد شده است و تا به حال همه ی ما لفظ های متفاوتی از لیزر را شنیده ایم مانند: لیزر کردن چشم های ضعیف، لیزر کردن موهای زائد و ... در این مقاله از تی جور می خواهیم شما را بیشتر با کاربرد های لیزر آشنا کنیم. همراه ما باشید.

 

کاربرد های لیزر

لیزر موهای زائد

همه ی ما از موهای زائدی که در نواحی مختلف بدن می رویند عاجز هستیم. این موها را می توان به طور موقت با روش هایی مانند استفاده از تیغ، ژیلت، کرم های موبر و ... از بین برد ولی راه حل رفع دائمی آن ها، لیزر کردن می باشد. لیزر کردن به فرآیندی اطلاق می شود که در طی آن، با استفاده از نفوذ عمقی پالس های نور لیزر، فولیکول مو تخریب می شود و رشد موهای زائد متوقف می شود. 

دستگاه های لیزر موهای زائد معمولا بی خطر هستند و می توانند شما را به طور دائم از شر موهای زائد خلاص کنند. 

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

 

لیزر پوست برای جای جوش

جوش و آکنه گاها به دلیل کندن  اثر خود را بر صورت و بدن بر جای می گذارند و باعث صدمه زدن به زیبایی می شوند. همه ی ما به دنبال راهی هستیم تا این اثرات را از بین ببریم. لیزر کردن را هم می توان روشی موثر برای از بین بردن جای جوش و آکنه به حساب آورد. 

درمان جای جوش با لیزر
لیزر پوست برای جای جوش

 

لیزر دور چشم

یکی از مشکلاتی که با بالا رفتن سن به وجود می آید و باعث آزار خانم ها می شود، ایجاد چین و چروک اطراف چشم ها می باشد. این چین و چروک می توانند به دلایل مختلفی از جمله بالا رفتن سن، مشکلات پوست، حساس بودن پوست و ... به وجود بیایند. راه های متعددی مانند استفاده از کرم های ضد پیری برای از بین بردن این چین و چروک ها وجود دارد اما اگر به دنبال یک راه حل قطعی و دائمی هستید، ما استفاده از لیزر را به شما پیشنهاد می کنیم.

لیزر موجب می شود تا چین و چروک های پوست از بین رفته و پوست جوان و زیبا شود.

چروک دور چشم
درمان چروک دور چشم با لیزر

 

درمان لک صورت با لیزر

استفاده از لیزر بر روی پوست باعث می شود تا لایه ای از روی پوست برداشته شود و در نتیجه پوست صاف و زیبا شود. البته در مورد استفاده از لیزر باید به مواردی مانند استفاده از کرم های ضد آفتاب پس از لیزر و ... هم توجه داشته باشید چرا که در غیر از این صورت دوباره لک هایی روی پوست ایجاد می شوند.

درمان لک
ازبین بردن لک های صورت با لیزر

البته استفاده از لیزر برای همه ی افراد هم مناسب نیست و بهتر است که اگر از دیگر روش ها نتیجه ای نگرفتید، به این روش روی آورید. همچنین بهتر است که در هنگام استفاده از لیزر، ابتدا لیزر روی بخشی از پوست امتحان شود و در صورت به وجود نیامدن مشکل، از آن استفاده شود.همچنین مشاوره گرفتن از یک پزشک متخصص پیش از استفاده از لیزر هم می تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند.

 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی