تهران

معرفی برند لوازم آرایشی کایلی

آشنایی با لوازم آرایش کایلی
کایلی جنر که جوان ترین فرد خانواده ی کارداشیان است ، بازیگر و مدل آمریکایی می باشد . او در اواخر سال 2015 برند محصولات آرایشی خود را به نام کایلی به بازار عرضه کرد . اکنون شرکت کایلی به عنوان یکی از بهترین شرکت های لوازم آرایشی در سراسر دنیا شناخته می شود .

کایلی جنر کوچکترین عضو خانواده ی کارداشتیان ، در سال 1997 متولد شد . او بازیگر ، مدل و کارآفرین آمریکایی معروف است که در سال 2014 به عنوان یکی از 25 نوجوان تاثیر گذار در مجله ی تامیز معرفی شد . کایلی در اواخر سال 2015 برند کایلی را به نام خود ثبت کرد و محصولاتی مانند ست های خط لب و رژ لب را به بازار عرضه کرد . امروزه شرکت کایلی به عنوان یکی از بهترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی در دنیا شناخته می شود . مجله فوربز اعلام کرده شرکت کایلی متعلق به خودش است و به اندازه 900 میلیون دلار ارزش دارد . در شرکت کایلی 7 کارمند به صورت تمام وقت و 5 کارمند به صورت پاره وقت کار می کنند . مادر کایلی (کریس جنر) در انجام برخی از کارها با او همکاری می کند و در ازای آن 10 درصد از سود فروش را دریافت می کند .

 

موسس برند کایلی
کایلی جنر موسس برند آرایشی کایلی


از گفته های کایلی در طی مصاحبه هایش در می یابیم که او از همان کودکی به کار آفرینی و کار کردن علاقه داشته و از همان زمان مورد توجه قرار گرفته است ، به همین دلیل دوست داشته زیبا و جذاب به نظر برسد . او معتقد است که آرایش به او اعتماد به نفس می دهد . بسیاری  از برنامه های تلویریونی ، عکس های مدل ها و ویدیوهای یوتیوب باعث شده که او آرایش کردن را یاد بگیرد .


کایلی در ابتدای کار سرمایه زیادی نداشت و فقط با 250000 دلاری که از مادلینگ به دست آورده بود ، حدود 150000 رژ لب تولید کرد و با انجام تبلیغات خود در اینستاگرام در 30 نوامبر سال 2015 آنها را وارد بازار کرد . تلاش های کایلی باعث شد که شرکت او گسترش پیدا کند تا این که در اواخر سال 2017 درآمد او به 307 میلیون دلار رسید . امروزه شرکت لوازم آرایش کایلی یکی از پردرآمدترین شرکت ها در دنیاست .

 

در ادامه ی این بخش با برخی از لوازم آرایش کایلی آشنا می شوید . جهت خرید لوازم آرایشی کایلی حتما به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید .
 

معرفی رژگونه کایلی
رژگونه برند کایلی

 

معرفی پالت سایه کایلی
پالت سایه برند کایلی

 

معرفی رژ لب مایع مات کایلی
رژ لب مایع مات کایلی KYLIE

 

معرفی ست آرایش چشم کایلی
ست آرایش چشم کایلی

 

معرفی کرم پودر کایلی
کرم پودر برند کایلی

 

پودر تثبیت کننده آرایش کایلی
پودر تثبیت کننده برند کایلی

 

معرفی ریمل کایلی
ریمل برند کایلی

 

فی معرژل ابرو و خط چشم ژله ای کایلی
ژل ابرو و خط چشم ژله ای برند کایلی

 

معرفی قلم کانتور و کانسیلر کایلی
قلم کانتور و کانسیلر برند کایلی

 

معرفی محصولات آرایشی کایلی
محصولات آرایشی برند کایلی

 

مطلب مفید بود؟
9
6
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی