تهران

نحوه خرید لوازم آرایش اصل برند مک

لوازم آرایش مک اصل
برند مک یکی از بهترین و با کیفیت ترین برندهای لوازم آرایشی در دنیاست که توسط شخصی به نام فرانک توسکان که یک عکاس کانادایی بود ، تاسیس شد . متاسفانه امروزه نمونه های تقلبی بسیاری از محصولات برندهای معروف مانند مک در بازار وجود دارد . به همین دلیل تشخیص لوازم آرایش اصلی مک اهمیت بسیاری دارد .

مک (Mac) را به عنوان یکی از بزرگ ترین و مطرح ترین برندهای آرایشی در دنیا می شناسند . هنرمند و عکاسی سرشناس و کانادایی به اسم فرانک توسکان این برند را تاسیس کرد . خلاصه این گونه بود که شرکت مک در کانادا تاسیس شد . محصولات این شرکت طرفداران زیادی در بین آرایشگاه ها ، سالن های زیبایی و حتی مردم عادی دارد . در سال 1984 رژ لب مک به عنوان اولین محصول این شرکت به صورت انبوهی تولید شد و در سراسر فروشگاه های آرایشی و بهداشتی فروخته شد .

 

تشخیص لوازم آرایش برند مک
لوازم آرایش اصل برند مک

نحوه تشخیص لوازم آرایش اصل برند مک

متاسفانه امروزه نمونه های تقلبی بسیاری از لوازم آرایش های برندهای معروف در بازار وجود دارد . در ادامه این مطلب به شما راهکارهایی را ارائه می دهیم که می توانید محصولات اصل برند مک را تشخیص دهید و دیگر نگران خرید خود نباشید .


اولین گام : از موتورهای جستجو استفاده کنید .

خوشبختانه امروزه همه افراد اعم از پیر و جوان به اینترنت دسترسی دارند . قبل از خرید به فروشگاه های معتبر اینترنتی نظیر آمازون ، والمارت و یا سایت های معتبر و قابل اطمینان ایرانی سر بزنید . این فروشگاه ها دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و معمولا تمام محصولات اصل از برندهای مختلف را با تمام ویژگی های آن ها دارند . محصول مورد نظر خود را از لحاظ طراحی جعبه ، شکل ظاهری ، ترکیبات و خصوصیات مختلف بررسی کنید . محصولات مک دارای کد بهداشتی می باشد . امروزه امکان وارد کردن محصولات مک به کشورمان از طریق قانونی وجود ندارد . اما برخی از سایت ها از راه های مختلف محصولات مک را در کشور خودمان می فروشند . که قاچاق نیستند و همچنین تقلبی و غیر بهداشتی هم نمی باشند .

 

طراحی و دیزاین لوازم آرایش مک
شکل ظاهری لوازم آرایش مک

گام دوم : شکل لوازم آرایش مک رو با نمونه های مشابه مقایسه کنید .

طراحی و شکل لوازم آرایش های برند مک معمولا ساده است . نوشته های زیادی روی لوازم آرایش مک وجود ندارد و به دو زبان انگلیسی و فرانسه نوشته می شوند . حجم کرم پودرهای برند مک بین 30 الی 50 میل بوده و به طوری که اگر قیمت آن کمتر از 100 هزار تومان باشد ، قطعا تقلبی است .


گام سوم : محصولات مک دارای ماندگاری و پوشش بسیار بالایی هستند .

لوازم آرایش های برند مک ماندگاری و کیفیت بالایی دارند و اغلب به صورت آمبولانژهای با اندازه نه چندان بزرگ ارائه می شوند . سعی کنید از این محصولات به صورت کنترل شده و محدود استفاده کنید . اگر پوست نرمالی دارید طوری که نه چربی زیادی دارد و نه خشک است ، لوازم آرایش مک روی پوست شما حداقل 10 ساعت به صورت مطلوبی باقی می ماند .


گام چهارم : با استفاده از تستر های موجود در فروشگاه کیفیت لوازم آرایش مک را امتحان کنید .

اگر قصد دارید که خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید . مسلما امکان تست لوازم آرایش برای شما وجود ندارد . بنابراین توصیه می کنیم محصولات برند مک و سایر برندهای معروف را از فروشگاه های اینترنتی معتبر و قابل اطمینان خریداری کنید . اگر برای خرید به فروشگاه های لوازم آرایش می روید . می توانید با کمک تسترهایی که در اختیار شما قرار می دهند ، کیفیت و ماندگاری محصولات را روی پوست خود امتحان کنید . کرم پودرهای مک پوشش خوبی دارند و روی پوست اصطلاحا ماسیده نمی شوند . سایه های مک کاملا یکنواخت و یکدست می باشند .

 

خرید لوازم آرایش مک و سایر برندهای معروف
خرید لوازم آرایش مک از فروشگاه

در پایان این طلب ما به شما توصیه می کنیم قبل از خرید لوازم آرایش حتما در مورد محصول مورد نظر خود تحقیق کنید . به شکل ظاهری آن دقت کنید و ترکیبات آن را مطالعه کنید . سپس برای خرید لوازم آرایش مک و سایر برندهای معروف حتما به فروشگاه هایی مراجعه کنید که می دانید محصولات مختلفی از این برند را می فروشند . چون احتمال تقلبی بودن محصولات فروشگاه هایی که تنها یک نوع از محصولات مک را می فروشند ، زیاد است .

مطلب مفید بود؟
9
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی