تهران
تبریک عید غدیر در قالب متن و تصویر

متن تبریک عید غدیر 1401 + عکس استوری جدید عید

همه ساله تمامی مسلمانان جهان در روز بزرگ عیدغدیر، عید امامت و ولایت، این روز را جشن گرفته و به همدیگر مخصوصا سادات تبریک و تهنیت می‌گویند. در این مقاله متن پیام‌ها و عکس نوشته‌های زیبا را به مناسبت عید غدیرخم جمع آوری کرده‌ایم. همراه ما باشید.

روز دانش آموز مبارک

عکس‌های باحال برای تبریک روز دانش آموز 1401 + علت نامگذاری

در ایران روز سیزده آبان، به عنوان روز دانش آموز نامگذاری شده است. هر ساله در این روز دانش آموزان سراسر کشور، علیه ظلم و استکبار جهانی راهپیمایی می‌کنند و یاد و خاطره شهیدان دانش آموز میهن عزیزمان را گرامی می‌دارند. اگر به دنبال عکس پروفایل و متن تبریک ویژه روز دانش آموز هستید، همراه تیجور باشید.

عکس روز دختر

35 عکس تبریک روز دختر 1402 شاد و رنگی

روز دختر روز ولادت حضرت معصومه (س)، بهانه‌ای است برای تبریک و ابراز عشق و محبت به وجود دختران‌مان که سرچشمه رحمت و برکت الهی هستند و با وجودشان و دنیای رنگی‌شان، این دنیا را برای همه رنگی و زیبا کرده‌اند. عکس نوشته‌های تبریک روز دختر در این مقاله تقدیم به تمام دختران این سرزمین. همراه ما باشید.

تبریک روز دختر

30 متن تبریک روز دختر 1402 ویژه همه دختر خانم‌ها

روز دختر یکی از خاص‌ترین روزهای سال برای هر دختر خانمی است زیرا این روز بهانه‌ای است برای عشق، محبت و همدلی به یکدیگر. امسال روز دختر، یکشنبه 31 اردیبهشت ماه 1402 است که در این مقاله برای تبریک این روز خاص 30 متن زیبا و قشنگ تهیه کرده‌ایم تا به عنوان تبریک برای تمامی دختر خانم‌های اطراف خود بفرستید.

تاریخ روز دختر

تاریخ دقیق روز دختر 1402 به همراه معرفی مناسبت این روز

روز دختر مصادف است با میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) که امسال این روز خاص برابر شده است با یکشنبه، 31 اردیبهشت سال 1402. در این مقاله به علت نام‌گذاری این روز و دنیای شیرین دخترانه پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تبریک سیزده بدر

متن تبریک سیزده بدر برای عزیزانتان به همراه عکس نوشته

روز طبیعت یا همان سیزده بدر به سنت دیرینه در ایران روزی است که خانواده‌ها به دل طبیعت می‌روند و در آنجا از سرسبزی گیاهان و درختان انرژی دوباره‌ای می‌گیرند. اما امسال بابت کرونا همه در خانه می‌مانیم. در این مقاله از تیجور متن‌های تبریک و عکس‌های زیبایی را به همین مناسبت تهیه کرده‌ایم.

تبریک شب یلدا

زیباترین متن تبریک شب یلدا 1401 + متن عاشقانه و رسمی

در این مقاله در تیجور جدیدترین و زیباترین متن‌های پیام تبریک شب یلدا و عکس نوشته‌های مخصوص این شب جمع آوری شده است تا بتوانید به همین بهانه به یاد تمام عزیزان و کسانی که دوستشان دارید باشید. یادتان باشد یلدا بهانه‌ای است برای اینکه بیشتر در کنار هم باشیم و قدر همدیگر را بیشتر و بهتر بدانیم.


متن نوشته های زیبا برای تبریک عید فطر

متن زیبای پیام تبریک عید سعید فطر 1402 + عکس نوشته عید فطر

عید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان و پایان ماه میهمانی خدا ماه رمضان و حلول ماه شوال است. در این مقاله زیباترین متن‌ها و پیام تبریک عید فطر به هماه عکس نوشته‌های جدید و زیبای تبریک عید سعید فطر را تهیه کرده‌ایم تا بتوانید در فضای مجازی برای تبریک به عزیزان‌تان استفاده کنید. همراه ما باشید.


نوشته های زیبا و جذاب برای تبریک تولد

متن زیبای پیام تبریک تولد

امروزه با توسعه و گسترش استفاده از فضای مجازی و حضور بیشتر افراد در آن، حتی تبریک گفتن برای مناسبت‌های مختلف نیز دچار تحول شده و رنگ و بوی مجازی گرفته و ارسال پیام‌های تبریک از طریق پیام رسان‌های مختلف صورت می‌گیرد. در این مطلب مجموعه‌ای از متن نوشته‌های زیبا و جذاب برای تبریک تولد آماده کرده‌ایم.


عکس نوشته برای تبریک روز پدر

عکس نوشته‌های تبریک روز مرد و روز پدر 1401

امسال روز شنبه، پانزدهم بهمن ماه سال 1401 مصادف است با روز میلاد حضرت علی (ع) و روز بزرگداشت مقام پدر و روز مرد که در این مقاله برای تبریک این روز عزیز عکس نوشته‌های زیبایی را تقدیم‌تان می‌کنیم که بتوانید با یادآوری این روز حتی با یک تبریک ساده و یا با یک عکس نوشته، عشق خود را تقدیم پدران کنید.

پروفایل روز پدر

جدیدترین عکس پروفایل روز پدر و روز مرد 1401

با قرار گرفتن در آستانه زاد روز حضرت امام علی (ع) که به نام روز پدر و روز مرد نیز نام‌ گذاری شده است، مجموعه‌ای از تصاویری که مناسب برای پروفایل روز پدر، تبریک روز پدر و روز مرد هستند را برای استفاده شما عزیزان تقدیم خواهیم کرد. همراه ما باشید.

متن روز پدر

زیباترین عکس و متن‌‌های تبریک روز پدر مبارک 1401

روز میلاد حضرت علی (ع) روز بزرگداشت مقام پدر و روز مرد نام‌ گذاری شده است. این روز بهترین فرصت برای قدردانی از زحمات تمامی پدران بزرگوار است که می‌توانیم حتی با یک پیام تبریک این روز را غنیمت بشماریم و عشق و محبت خود را نثار وجود ارزشمندشان کنیم. با زیباترین متن تبریک برای روز پدر با تیجور باشید.

عکس روز مادر

دلنشین‌ترین عکس روز مادر 1401 احساسی

سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به نام روز مادر و روز زن نامگذاری شده است. گرامیداشت این مناسبت ویژه علاوه بر رسم و رسوم‌های رایج‌، امروزه بیشتر رنگ و بوی مجازی به خود گرفته است و در قالب عکس نوشته‌های زیبا برای تبریک این روز در پروفایل یا پیام‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌شود.

پروفایل روز مادر

پروفایل روز مادر 1401 برای اینستاگرام و واتساپ

روز مادر و روز زن یک روز مهم در تاریخ شمسی کشور ما است که همه ساله برابر با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) برگزار می‌شود و هر کسی به نحوی این روز خاص را به مادر خود تبریک می‌گوید. عکس‌های زیبای پروفایل نیز که بیشتر در این روز استفاده می‌شوند روشی مجازی برای تبریک روز مادر هستند. همراه تیجور باشید.

تبریک روز مادر

زیباترین تبریک روز مادر 1401 + عکس روز مادر

روز مادر مصادف با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) دختر گرامی حضرت محمد (ص) است. این روز با عنوان روز مادر و روز زن نامگذاری شده و همزمان با جشن ولادت حضرت فاطمه مقام مادر و زن نیز در این روز گرامی داشته می‌شود. مادران مظهر عشق‌اند و این روز می‌تواند فرصت مناسبی باشد برای قدردانی از محبت همه مادران.

عکس ولنتاین مبارک

20 عکس ولنتاین بسیار زیبا و عاشقانه 2023

روز ولنتاین روز ابراز عشق است و در این روز هر کس به گونه‌ای متفاوت عشق خود را به مخاطب خاص خود و همه عزیزانش ابراز می‌کند. استفاده از عکس نوشته‌های زیبا و جذاب از روش‌های خوب برای تبریک مناسبت روز ولنتاین است. در ادامه این مقاله تعدادی عکس نوشته بسیار زیبا برای استفاده شما عزیزان تهیه شده است.

پیام های تبریک به مناسبت روز والنتاین

عاشقانه‌ترین پیام‌های تبریک ولنتاین 2023

روز ولنتاین مناسبتی با ریشه مسیحی و قدمتی طولانی است که هر ساله مصادف با 14 فوریه برگزار می‌گردد. در این مناسبت خاص پیام‌های تبریک و مناسب برای روز عشق در میان جوانان و زوج‌های جوان رد و بدل می‌شود و به واسطه این پیام‌ها طرفین نسبت به هم ابراز عشق می‌کنند. فرصت عشق ورزی را دریابید و همراه ما باشید.

تبریک روز پرستار

زیباترین متن‌ تبریک و عکس روز پرستار 1401+ولادت حضرت زینب(س)

پرستاری یکی از شغل‌های مهم در هر جامعه‌ای است که نقش رابط بین پزشک و بیمار را ایفا می‌کند. پرستاران تأثیر مهمی در حفظ سلامت بیماران دارند، تیم تیجور روز پرستار، این اسوه‌های گذشت و ایثار و فرشتگان بی‌بال زمینی را تبریک گفته و در ادامه پیام‌های زیبای تبریک روز پرستار را تقدیم می‌کند.