تهران

آشنایی با برخی مدل های عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی ریبن اصل
در این مقاله قصد داریم جهت آشنایی شما به معرفی چند مدل از عینک های آفتابی ریبن از قبیل ویفری، کلاب مستر و شیشه سنگی بپردازیم. همچنین در کنار این معرفی، لازم است که با روش های تشخیص اصل و تقلبی بودن عینک آفتابی ریبن نیز آشنا شوید تا در صورت خرید از انتخاب خود راضی باشید.

عینک آفتابی ریبن یکی از برندهای معتبر عینک در دنیای مد می باشد. بدون شک همه ما در طول عمرمان تعریف و تمجیدهای بسیاری درباره عینک آفتابی ریبن شنیده ایم. ریبن نخستین بار در سال 1937 به شکلی طراحی شد که بیشتر مناسب خلبانان و نظامی ها بود اما جذابیت و کیفیت بالای آن باعث شده که به راحتی در میان ستارگان سینما راه باز کند.
امتیاز شرکت تولید کننده عینک آفتابی ریبن پس از فراز و نشیب فراوان به کشور ایتالیا فروخته شد و از سال 2007 به بعد تغییرات چشمگیری در ظاهر محصولات ریبن به وجود آمد؛ به شکلی که آن حالت کلاسیک جای خود را به سبک های اسپرت و رنگی داده است که امروزه بیشتر مورد پسند جامعه می باشند. با ما همراه باشید تا به چند مدل پرطرفدار از عینک آفتابی ریبن اشاره کنیم.

عینک آفتابی ریبن
عینک آفتابی ریبن

انواع مدل های عینک آفتابی ریبن

عینک آفتابی ریبن در انواع طرح و سبک های مختلف جهت استفاده کودکان، زنان و مردان تولید می شود؛ و متناسب با سلیقه های گوناگون به بازار عرضه می شود. در زیر به طور مختصر به معرفی چند طرح از مدل های عینک آفتابی ریبن خواهیم پرداخت:

  • عینک آفتابی ریبن ویفری

یکی از سبک های کلاسیک و نوستالژی برند ریبن، سبک ویفری می باشد. عینک آفتابی ریبن ویفری در سال 1956 برای نخستین بار تولید شد و با وجود سادگی طرح آن در میان عوام و ستارگان مد و سینما بسیار محبوب واقع گردید و این محبوبیت هنوز هم ادامه دارد و نسل جدید نیز از این سبک عینک آفتابی استفاده می کنند. لازم به ذکر است که عینک آفتابی ریبن ویفری در رنگهای مختلفی تولید می شود؛ اما رنگ مشکی آن جز محبوب ترین رنگ ها می باشد.

  • عینک آفتابی ریبن کلاب مستر

عینک آفتابی ریبن کلاب مستر یکی دیگر از طرح های شیک و دوست داشتنی این برند است. کلاب مستر به صورت نیم فریم با لنز سبز بدون شک جذابیت شما را دو چندان می کند. لازم به ذکر است که این طرح با عدسی پلاریزه نیز تولید می شود و در بین روشنفکران بسیار پرطرفدار است.

عینک آفتابی ریبن کلاب مستر
عینک آفتابی ریبن کلاب مستر

 

  • عینک آفتابی ریبن شیشه سنگی

یکی از جدیدترین سبک عینک آفتابی ریبن مدل شیشه سنگی می باشد که در طرح زنانه و مردانه عرضه می شود. جنس شیشه های عینک آفتابی ریبن شیشه سنگی نشکن می باشد که بدون شک ارزش آن را بسیار بالا برده است. لازم به ذکر است بدنه سبک و ظریف این مدل یکی دیگر از جدابیت های آن محسوب می شود.

عینک آفتابی ریبن شیشه سنگی
عینک آفتابی ریبن شیشه سنگی

 

عینک آفتابی ریبن اصل

با توجه به اینکه عینک آفتابی ریبن یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد شرکت های متعددی به ساخت مدل تقلبی این برند اقدام نموده اند. قیمت عینک آفتابی ریبن با توجه به امتیازها و ویژگی های که دارد بدون شک برای اکثر افراد جامعه بالا است اما بد نیست قبل از خرید مدل های بدل که باز هم با قیمت نسبتا بالایی عرضه می شوند روش های تشخیص اصل و بدل بودن عینک آفتابی ریبن را بیاموزیم.
عینک های آفتابی ریبن اصل به شکلی ساخته شده اند که شخص هنگام استفاده احساس راحتی نماید و این راحتی به دلیل طراحی قسمت انتهایی دستگیره می باشد. استفاده از لنزهای شفاف و با کیفیت بالا یکی دیگر از مشخصه های عینک آفتابی ریبن اصل است که با خطوط ظریف و خوانا بر روی عدسی آن برند RB حکاکی شده است. همچنین لولاهای فلزی که با پیچ بسته شده اند نیز از ویژگی های بارز ریبن می باشد. بر روی دستگیره عینک آفتابی اصل ریبن نیز کلمه  RayBan حکاکی شده است و از تمام این ها گذشته جنس فریم با کیفیت این برند متمایز از مدل های فیک می باشد و از لحاظ متریال به کار رفته مشخص می باشند.

خرید عینک آفتابی ریبن 

عینک آفتابی ریبن با قیمت های مختلفی در بازار عرضه می شود. گاهی موارد تقلبی با قیمت بالا ارائه می شود و شما با تصور اینکه قیمت عینک آفتابی ریبن اصل بالا می باشد به خرید این موارد اقدام می کنید. در حالی که بهتر است جهت خرید عینک آفتابی ریبن اصل به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید. در پایان امیدواریم که موارد ذکر شده کمکی برای خرید مطلوب شما عزیزان باشد.

 

مطلب مفید بود؟
4
1
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی