تهران

شلوار مام استایل را اینجوری باید ست کنید

ست کردن شلوار مام استایل
شلوار جین مام استایل به شلواری گفته می‌شود که تقریبا ضخیم، گشاد و دارای فاق بلندی است که کمر آن بالای ناف بسته می‌شود. قدمت این شلوار که به گذشته‌های دور بر می‌گردد دوباره ترند شده است که با لباس‌های زیادی ست می‌شوند. در این مقاله درباره اصول ست کردن شلوار مام استایل می‌پردازیم. همراه ما باشید.

شلوار مام استایل را اینجوری باید ست کنید

شلوار مام استایل که در گذشته مد بود، مجددا به دنیای مد برگشته و استایل روز بسیاری از افراد شده و یکی از استایل‌های خاص در میان افراد جوان محسوب می‌شود. به طوری که هر شخصی حداقل باید یک دست از آن را در کمد لباس خود داشته باشد. مطمئنا شلوار مام استایل برای تمامی افراد مناسب نیست. اما این استایل می‌تواند شما را جذاب‌تر و متمایز کند.

به طور حتم پیروی از این ترند کار دشواری است. این شلوارها در نگاه اول شاید جالب و زیبا به نظر نرسند اما اگر اصول ست کردن آن را یاد بگیرید می‌بیند که شلواری فوق العاده زیبا است که شما را چند برابر جذاب‌تر می‌کند.

بهتر است بدانید که مد همیشه شامل لباس‌هایی نیست که امتحان خودشان را پس داده‌اند. بلکه مد بازی با لباس‌ها است. استفاده از لباس‌های مختلف و بازی با مد‌ها و رنگ‌های آن‌ها است که موجب می‌شود که به استایلی خاص دست یابید.

شما می‌توانید انواع شلوارهای مام استایل را با انواع لباس‌ها ست کنید اما برای رسیدن به یک استایل زیبا و جذاب نیاز است تا اصولی را رعایت کنید و کمی آموزش ببینید تا حرفه‌ای شوید.

شلوار مام استایل
شلوار مام استایل

شلوار مام فیت چیست؟

شلوار مام فیت یکی دیگر از شلوارهای مد و امروزی است که آن را به راحتی می‌توانید با مانتوهای جلو باز و کفش‌های کتابی ست کنید. شما این شلوارها را در یک استایل خوب می‌توانید بپوشید و به صورت روزانه از آن استفاده کنید. همانطور که می‌دانید در صنعت مد، لباس‌ها هر روز ظاهری شیک‌تر و زیباتر به خود می‌گیرند که این امر در مورد لباس‌هایی که به صورت دوره‌ای در دنیای مد هستند نیز صدق می‌کند.
شلوار مام فیت هم از این موضوع مستثنی نیست زیرا این شلوار چند سالی می‌شود که در میان جوانان محبوب شده است. شلوار مام فیت، شلواری از جنس جین است که شبیه به شلوار مام استایل فاق بلندی دارد و قسمت کمر آن بالای ناف بسته می‌شود. این شلوار در طرح‌های ساده، زاپ‌‌دار و سنگ شور تولید می‌شود. همچنین این شلوار برای خانم‌هایی که وزن بالایی دارند و از چاق بودن خود ناراضی هستند نیز بسیار مناسب است زیرا به خاطر فرم مام استایل، لاغرتر به نظر می‌رسند.

شلوار مام استایل و مام فیت را با انواع پالتوها، کاپشن‌های جین و مانتوهای بافت پاییزی می‌توانید ست کنید.

استایل و مام فیت
شلوار مام فیت و مام استایل

تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت در چیست؟

شلوارهای مام استایل، شلوارهای فاق بلندی هستند که از پارچه آبی روشن، ضخیم و غیر کشی تولید می‌شوند. این شلوارها راسته هستند که در قسمت مچ پا مقداری تنگ‌تر می‌شوند. این در حالی است که شلوارهای مام فیت از پارچه‌های ضخیم با ضخامت‌های مختلف و حتی کشی تولد می‌شوند. همچنین شلوارهای مام فیت را در مدل های اسکینی و راسته می‌توانید تهیه و استفاده کنید.. 
به طور کلی تنها شباهت این دو شلوار، مدل فیت شدن آن‌ها است. یعنی هر دو فاق بلندی دارند و کمرشان بالای ناف بسته می‌شود.

تفاوت شلوار مام
تفاوت شلوار مام استایل و مام فیت

انواع استایل با شلوار ستایل

ست شلوار مام استایل + چکمه‌های پوست ماری + یقه اسکی مشکی
در این استایل، کفش یا چکمه‌های پوست ماری به همراه شلوار مام استایل، تیپی خاص به شما می‌دهد. همچنین سادگی یقه اسکی و شلواری که پوشیده‌اید کفش‌های‌تان را زیباتر می‌کند. این ست را می‌توانید در دورهمی‌های دوستانه بپوشید.

استایل با شلوار مام استایل
ست شلوار مام استایل + چکمه‌های ماری + یقه اسکی مشکی

شلوار مام استایل کبریتی + استایل کژوال

شلوارها در دهه اخیر تغییرات زیادی به خود دیده‌اند. شلوار مام استایل هم از این داستان دور نبوده است. یکی از طرح‌های جدید آن شلوار مام استایل مخمل کبریتی می‌باشد. البته این شلوار در سال 1970 معرفی شد که برای دومین بار در سال 1980 الهام بخش طراحان زیادی بود و در حال حاضر هم دوباره طرفداران زیادی پیدا کرده است.
گفتی است با توجه به مدل پارچه‌ای که این شلوار دارد آن را به راحتی می‌توانید با هر لباسی ست کنید. البته باید بدانید که این شلوار مناسب هر سلیقه‌ای نیست.
به عنوان مثال، این شاید کمی برایتان عجیب باشد اما به جای کت و شلوار می‌توانید از این ست استفاده کنید. اما اگر علاقه‌ای به پوشیدن کت و شلوار مخملی ندارید می‌توانید از ست شلوار مام استایل مخملی کبریتی استفاده کنید.

شلوار مام استایل کتان
شلوار مام استایل کبریتی همراه استایل کژوال

شلوار مام استایل + کفش پاشنه بلند + کت مشکی
شما با پوشیدن کت مشکی و کفش سفید می‌توانید بسیار جذاب شوید. اما اگر این ست را با شلوار مام استایل ترکیب کنید بسیار خاص‌تر و زیباتر نیز می‌شوید. زیرا این ست رنگ ملایمی در تیپ ایجاد می‌کند که می‌توانید به عنوان لباس روزمره استفاده کنید.

شلوار جین مام استایل
شلوار مام استایل، کفش پاشنه بلند با کت مشکی

شلوار مام استایل + کت خزدار
برای خاص شدن و و شیک‌تر شدن تیپ و استایل خود می‌توانید از کت خزدار با شلوار جین مام استفاده کنید.

عکس شلوار مام استایل
شلوار مام استایل همراه کت خزدار

شلوار مام استایل + جلیقه خزدار
ممکن است همه افراد در کمد خود جلیقه خزدار نداشته باشند اما اگر علاقه دارید به راحتی می‌توانید آن را تهیه کنید. بنابراین شلوار جین فاق بلند خود را با یک لباس از جنس خز ترکیب کنید تا یک استایل دهه 70 برای خود رقم بزنید. همچنین اگر در فصل زمستان بودید می‌توانید از یک شال گردن نیز کمک بگیرید تا استایل‌تان خاص‌تر شود. این استایل آنقدر غیر رسمی است که به راحتی می‌توانید در یک مهمانی دوستانه به تن کنید ولی در عین حال آنقدر هم رسمی است که بتوانید آن را در مهمانی شبانه‌ای بپوشید.

مدل شلوار مام استایل
شلوار مام استایل با جلیقه خز

شلور مام استایل + لباس توری مشکی + کمربند بزرگ + کفش طرح پلنگی
در این استایل شما باید شلوار مام استایل طرح سنگ شور را انتحاب کنید. همچنین برخی از افراد جوان موقع پوشیدن، قسمت پایینی این شلوار را تا می‌زنند تا حالتی زیباتر به خود بگیرد و از حالت قدیمی خود خارج شوند. همچنین اگر بخواهید می‌توانید کفش پلنگی را نیز به این استایل اضافه کنید. 

شلوار مام استایل
تیپ زیبا با شلوار مام استایل

شلوار مام استایل + تاپ کوتاه
"کندال جنر" که یکی از طرفداران شلوار مام استایل است و همواره این شلوار را با لباس‌های مختلف ست می‌کند، ایده‌ای جالب برای ست کردن داده است و آن هم ست شلوار مام استایل با تاپ رنگی است. 

استایل با شلوار مام استایل
استایلی زیبا با شلوار مام

شلوار مام استایل + تیشرت ساده سفید + کفش پاشنه بلند مشکی + کت چرم مشکی
به احتمال زیاد در کمد خود یک کت چرم مشکی دارید که خیلی کم از آن استفاده می‌کنید. اما اگر بدانید که این شلوار چقدر به شلوار مام استایل می‌آید آن را به سرعت از کمد خود خارج می‌کنید. بهترین استایلی که می‌توانید امتحان کنید پوشیدن کت چرم، شلوار مام استایل به همراه کفش مشکی و تیشرت سفید است.

شلوار مام استایل
استایلی ساده و شیک با شلوار جین مام

شلوار مام استایل + کت بلند و پیراهن دکمه‌دار
یکی دیگر از تیپ‌هایی که می‌توانید در آن از شلوار مام استایل استفاده کنید، هنگامی است که پیراهن دکمه‌دار و کت اسپرت به تن دارید. مطمئن باشید که با این ست نگاه‌ها را به سوی لباس خود جذب می‌کنید و در میان اطرافیان خوش می‌درخشید. به عنوان مثال می‌توانید بوت براق را به همراه کت و شلوار مام استایل بپوشید تا زیباتر جلوه کنید.

شلوار مام استایل
شلوار مام استایل به همراه کت بلند و پیراهن دکمه‌دار

شلوار مام استال با استایل مینیمال
اگر قصد دارید استایل خود را طبق ترند روز پیش ببرید اما آنقدرها هم دوست ندارید در چشم باشید می‌توانید از استایل مینیمالیست کمک بگیرید. در این استایل باید لباس‌تان را با احتیاط انتخاب کنید. به عنوان مثال می‌توانید شلوار مام استایل را با یک پلیور بافتنی ضخیم و یک کفش خاص ست کنید. همچنین دمپای شلوارتان را تا بزنید تا استایل‌تان زیباتر شود. 

استایل و مام فیت
استایل مینیمال با جین مام

شلوار مام استایل و استایل زمستانی
اغلب خانم‌ها هنگام استفاده از کلاه بافتنی و سوئیشرت ناخودآگاه به سمت شلوار جین می‌روند. می‌توانید در کنار این تیپ از اکسسوری‌های مناسبی هم استفاده کنید. همچنین سعی کنید کفش‌هایی با خطوط مرتب انتخاب کنید و در کنار آن‌ها از کیف مناسب و شلوار مام استایل کمک بگیرید. حواستان باشد که باید به تمامی نکات دقت داشته باشید.

استایل و مام فیت
شلوار مام استایل در استایل زمستانی

شلوار مام استایل و استایل خیابانی
شاید از این همه استایلی که به شما گفته شده است که می‌توانید آن‌ها را با شلوار مام استایل استفاده کنید به وجد آمده باشید اما باید بدانید که برای استایل خیابانی شما می‌توانید استایل‌های زیادی با این شلوار داشته باشید. 
به عنوان مثال در مدل اول می‌توانید یک تیشرت یا شومیز استفاده کنید و سپس قسمت جلویی لباس را داخل شلوار گذاشته و یا کلا پیراهن را داخل شلوار بگذارید و در نهایت هم از یک کمربند دخترانه برای زیباتر شدن استفاده کنید. در مدل دوم می‌توانید یک کاپشن کوتاه و جلو باز را به همراه شلوار مام استایل بپوشید. در مدل سوم می‌توانید مانتو جلو باز و تیشرت روشن را به همراه شلوار مام استایل بپوشید. در مدل چهارم نیز می‌توانید پیراهن را به همراه شلوار جین مام استایل امتحان کنید.

استایل با شلوار مام استایل
شلوار مام استایل در استایل خیابانی

شلوار مام استایل و استایل اسپرت
اگر می‌خواهید این شلوار را برای تیپ اسپرت استفاده کنید تنها کافی است که از یک هودی کمک بگیرید. همچنین می‌توانید از کفش ورزشی زیبا نیز استفاده کنید و استایل خود را تکمیل کنید. البته اگر بخواهید می‌توانید کلاه اسپرت هم بگذارید.

شلوار مام استایل
شلوار مام استایل در تیپ اسپرت

شلوار مام استایل و استایل هنری
اگر قصد دارید استایلی هنری داشته باشید باید از تلفیق هنر و رنگ استفاده کنید. برای داشتن استایل هنری زیبا بهتر است که شلوار مام استایل را به همراه کفش‌های رنگی ساق‌دار یا کفش کتونی بدون ساق و همچنین جوراب رنگی ساق‌دار بپوشید. اگر بخواهید برای تکمیل این استایل می‌توانید از شال و مانتوی رنگی پنبه‌ای گشاد نیز استفاده کنید.

شلوار مام استایل
شلوار مام استایل و استایل هنری

 

مطلب مفید بود؟
9
4
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی