تهران

ست کیف و کفش اسپرت مردانه + تصاویر

ست کیف و کفش اسپرت
ست کردن کیف و کفش اسپرت در هر فصل بنا به پوشش زنان و مردان می تواند متفاوت باشد و نداشتن تغییر در ست باعث یکنواخت دیده شدن شما در جامعه می شود.

ست کیف و کفش اسپرت

ست کیف و کفش اسپرت در چند سال اخیر رشد بسیار زیادی داشته است. این نوع کفش از نظر استحکام مناسب بوده و مورد توجه بیشتر زنان و مردان قرار گرفته است. با کاهش تحرک در افراد و تقاضا، از این مدل کیف و کفش هم به دلیل داشتن ظاهری زیبا و هم به دلیل راحتی، بسیار استفاده می شود و از این نوع کیف و کفش می توان برای پیاده روی های طولانی مدت استفاده کرد.
ست کردن کیف و کفش اسپرت در هر فصل بنا به پوشش زنان و مردان می تواند متفاوت باشد و نداشتن تغییر در ست باعث یکنواخت دیده شدن شما در جامعه می شود. همواره انواع مختلفی از مدل کیف و کفش در بازار وجود دارد که هر فردی با توجه به سن و محیطی که در آن فعالیت دارد بنا به سلیقه خود یکی را انتخاب می کند، اما بسیاری از دانش آموزان و بخصوص دانشجویان از ست کیف و کفش اسپرت برای ظاهر خود در مدارس و دانشگاه ها استفاده می کنند. به دلیل تنوع زیاد در اجناس کیف و کفش اسپرت زنانه و مردانه و قیمت های متنوع، انتخاب کمی دشوار است و حتی می توان با هزینه های کم بهترین ست کیف و کفش اسپرت را خرید. در این نوشتار در مورد انواع مختلف ست کیف و کفش اسپرت مردانه توضیحاتی داده می شود.

ست کیف و کفش اسپرت مردانه

در چند سال اخیر شاهد این هستیم که بسیاری از مردان و بخصوص دانشجویان به دنبال ظاهری ورزشی هستند.کفش اسنیکرز سفید یکی انواع کفش اسپرت مردانه می باشد که ظاهری بسیار زیبا در عین سادگی دارد و به همراه شلوار های لی و شلوار های کتان به رنگ روشن ظاهری عالی دارد و امروزه طرفداران آن کم نیست.

کفش اسنیکرز سفید با شلوار کتان
کفش اسنیکرز سفید با شلوار کتان
کفش اسنیکرز سفید
کفش اسنیکرز سفید 

یکی دیگر از انواع کفش اسپرت مردانه، کفش فشن رانر می باشد که کفشی بسیار سبک بوده و قابل مقایسه با دیگر کفش ها نیست و می توانید با این مدل کفش اسپرت از هر نوع شلواری استفاده کنید چه شلوار کوتاه و چه شلوار بلند.

کفش اسپرت رانر با شلوار کوتاه و بلند
کفش اسپرت رانر با شلوار کوتاه و بلند
کفش اسپرت رانر
کفش اسپرت رانر

همانطور که در بالا گفتیم استفاده از کفش اسپرت سفید به دلیل ظاهر شیکی که دارد مورد استقبال بیشتر مردان شیک پوش قرار گرفته است ولی باید این موضوع را نیز بدانید که کفش اسپرت سفید علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و ست شدن این نوع کیف و کفش با پوشش شما، عیبی که دارد رنگ سفید آن است، چرا که به هنگام راه رفتن و قدم گذاشتن در محیط بیرون زودتر از دیگر کفش های اسپرت آلودگی و کثیفی را به خود جذب می کند، پس برای افرادی که نمی توانند به طور مداوم این نوع مدل کفش های اسپرت را تمیز کنند پیشنهاد می شود که از مدل کفش اسپرت مشکی یا کفش اسپرت دودی استفاده کنند که نیاز به تمیز نگه داشتن در آن به مراتب کمتر از کفش سفید می باشد. در زیر چند نمونه از کفش اسپرت مشکی نشان داده شده است.

ست کفش اسپرت مشکی
ست کفش اسپرت مشکی
انواع کفش اسپرت مشکی
انواع کفش اسپرت مشکی

انواع مختلف کفش های اسپرت بسکتبالی نیز دیگر نوع کفش اسپرت مردانه می باشد که لزاما افراد بسکتبالیست آن را نمیپوشند و این نوع کفش لژدار بوده و برای کسانی که مشکلات  کمردرد دارند بسیار توصیه می شود و حتی به دلیل داشتن زیبایی در این نوع کفش، بسیار مورد توجه همه قرار گرفته است. برندهای مختلفی این نوع کفش های بسکتبال اسپرت را تولید می کنند که نامی برخی از این برندهای محبوب عبارتند از: کفش اسپرت آدیداس، کفش اسپرت نایک

کفش های اسپرت آدیداس و نایک
کفش های اسپرت آدیداس و نایک

در اواسط قرن بیستم، کفش های بدون بند تولید می شدند که بیشتر برای کسانی مناسب بودند که اهل بازی اسکیت هستند، این نوع مدل کفش اسپرت مردانه نیز در طرح ها و رنگ های مختلف همه ساله تولید می شود و با توجه به  مزایایی که دارند در تمام فصول سرد و گرم سال استفاده می شوند و برای کسانی که حوصله بستن مداوم بند کفش را  ندارند بسیار مناسب بوده و ظاهری شیک به مردان می دهد و می تواند برای ست کیف و کفش اسپرت دانشجویان نیز استفاده شود.

ست کفش اسپرت بدون بند
ست کفش اسپرت بدون بند

کیف اسپرت مردانه

داشتن کیف و کفش برای ست کردن بسیار مهم است. در این قسمت چند نمونه کیف اسپرت مردانه نمایش داده می شود. یک نمونه از کیف های اسپرت مردانه، کیف چرمی دست دوز می باشد که عمر طولانی داشته و از پوست گوسفند و گاو و ... درست شده است و می تواند با کفش اسپرت  ست شود و مورد استقبال مردان شیک پوش باشد.

کیف اسپرت مردانه
کیف اسپرت مردانه

کیف اسپرت مردانه در انواع و مدل های مختلف و در رنگ های مختلف وجود دارد که مردان می توانند بنا به سلیقه خود آنها را انتخاب کرده و ست کنند. یکی دیگر از انواع کیف های اسپرت مردانه کیف های کمری است که در سال های جدید بسیار مد شده است و ظاهر شما را دو برابر زیباتر می کند.

کیف اسپرت مردانه مدل کیف کمری
کیف اسپرت مردانه مدل کیف کمری

در حالت کلی سعی کنید برای ست کیف و کفش اسپرت علاوه بر ظاهر زیبا، جنس و الیاف بکار رفته در این نوع محصولات را بشناسید و انتخاب بهینه و کم هزینه داشته باشید.
 

 

مطلب مفید بود؟
8
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی