تهران

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند سواچ

آشنایی با برند ساعت مچی سواچ
سواچ یکی از برندهای معروف و معتبر دنیا در زمینه ساخت و تولید ساعت های مچی در دنیاست این برند بعد از تاسیس خود در سال 1983 در مدت کوتاهی توانست با تکیه برتوانایی ها و خلاقیت طراحان خود به یک قدرت در زمینه فعالیت خود تبدیل شود و امروزه به یک برند با شهرت و محبوبیت جهانی تبدیل شده است.

برند ساعت مچی مردانه سواچ

سواچ (Swatch) نیز همانند بسیاری از شرکت های فعال در دنیای ساخت ساعت، توسط سوییسی ها تاسیس و به دنیای ساعت سازی معرفی شد. این کمپانی توسط آقای نیکولاس هایک سوییسی در سال 1983 تاسیس و پایه گذاری شد و خیلی سریع توانست به عنوان یک برند برتر به شهرت و معروفیت جهانی برسد.نبوغ و خلاقیت ایده پردازان برند سواچ در طراحی مدلهای جذاب و نوآورانه خیلی زود آنها و برندشان را به سکوهای جهانی رساند.

آشنایی با برندهای معروف ساغت مچی
ساعت مچی کرنوگراف سواچ
ساعت مچی برند سواچ
ساعت مچی مردانه فوق العاده زیبا 

اولین مجموعه از ساعت های برند سواچ شامل 12 مدل بود که در یک مارس 1983 در زوریخ سوییس رونمایی و معرفی شدند حدود قیمتی این مجموعه در زمان ارائه از 39.90 تا 49.90 فرانک بود که به دلیل استقبال خوب در پاییز همان سال به 50.00 فرانک هم رسید و توانست اولین موفقیت را برای این برند به ارمغان آورد. و این موفقیت مقدمه ای شد برای پیشرفت ها و توسعه ی مدل های پیشین و رسیدن به اهداف بلند مدت و در سطوح برتر جهانی.

ساعت مچی سواچ
ساعت مچی مردانه کلاسیک سواچ

مدیر کمپانی سواچ هدف خود را فروش یک میلیون ساعت مچی در سال اعلام کرده بود و برای رسیدن به این دورنما اقدام به ایجاد کمپین های بازاریابی و فروش در سطح گسترده و سیستم هوشمند قیمت گذاری نمود و توانست با استراتژی مناسب و کاهش هزینه های اولیه به تولید انبوه در انواع و مدلهای ارزان قیمت و به صرفه ساعت مچی برسد و فروش خود را در سطح جهانی افزایش دهد.

آشنایی با مارک ساعت مچی سواچ
ساعت مچی مردانه شیک

در زمان آغاز به کار سواچ بیشتر ظرفیت فروش ساعت در بازارهای جهانی را شرکت های تولید ساعت ژاپنی در اختیار داشتند اما سواچ با ارائه مدلهای متنوع تر از جمله (ساعت های کوارتز و دیجیتال) و تعیین محدوده ی قیمتی مناسب تر نسبت به رقبا دوباره صنعت ساعت سازی سوییس را احیا و به صدر فروش جهانی رساند.

برندهای معروف ساعت مچی
ساعت مچی مردانه لاکچری 
ساعت مچی مردانه
ساعت مچی مردانه اسپرت

در سال 2006 میلادی سواچ به مناسبت تولید "333000000" ساعت مچی جشنی برای برند خود برگزار کرد و با ادامه ی روند روبه رشد توانسته امروزه به عنوان یک برند معتبر با شهرت و محبوبیت جهانی شناخته شود.

ساعت مچی های برند
ساعت مچی مردانه با بند استیل

این کمپانی سوییسی همواره در کنار ارتقای کیفی محصولاتش، به فکر نوآوری و دستیابی به طراحی های خلاقانه بوده است تا بتواند با متنوع تر کردن تولیدات خود به خواست و نیاز طیف گسترده ای از مشتریانش پاسخگو باشد و برای تحقق بخشیدن به این هدف دست به یک برنامه ریزی هدفمند و سنجیده زد. موفقیت در ساخت مدلهای متنوعی از جمله: لرونی، اسکوبا و سری اسکین ثمره ی این دور اندیش بودند.

آشنایی با برند های ساعت مچی
ساعت مجی مردانه کوارتز

سواچ عنوان ساخت و طراحی ساعت های هیجان انگیز را نیز دارا می باشد و توانسته با طراحی نوعی ساعت مچی تحت عنوان پاپارزی که قابلیت و توانایی اتصال به شبکه های جهانی و دریافت اطلاعات را دارد به عنوان یک برند برتر و خلاق شناخته شود.

معرفی ساعت مچی مردانه
ساعت مچی عقربه ای سواچ

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی