تهران

ساعت مچی مردانه برند رومانسون+عکس

آشنایی با ساعت مچی مردانه رومانسون
ساعت مچی از اکسسوریهای مهم در پوشش مردان است باتوجه به وجود تنوع در انواع مدل و فعالیت های برندهای مختلف در این زمینه انتخاب و خرید ساعت مچی مردانه اصل و با کیفیت نیاز به آشنایی با برندهای معروف فعال در این زمینه دارد. ما در این مقاله به معرفی و آشنایی با ساعت مچی مردانه برند رومانسون خواهیم پرداخت.

معرفی ساعت مچی برند رومانسون

کمپانی ساعت سازی رومانسون مجموعه ای بی بدیل از خلاقیت و نوآوری در زمینه ی ساخت و طراحی ساعت های مچی است که به عنوان یک برند قابل اعتماد و محبوب در جهان فعالیت دارد که توانسته با تولید و طراحی انواع مدلهای ساعت مچی زنانه و مردانه سهم عمده ای در بازارهای جهانی داشته باشد.

ساعت های مچی مردانه برند رومانسون
ساعت مچی مردانه رومانسون اصل


رومانسون در کنار ساعت سازی تولیدات دیگری نیز همچون کیف و زیورآلات و سایر اکسسوریهای دنیای مد دارد.

معرفی ساعت های مچی برند رومانسون
ساعت مچی تک موتوره شیک


تاریخچه و روند شکل گیری شرکت رومانسون

شرکت ساعت سازی رومانسون در سال 1988 میلادی در شهر سئول کره جنوبی، با تاثیر از ساختار قلب مکانیکی پایه ریزی شد نام این برند از " Romanshorn" که نام یک دهکده ی سوییسی است و به عنوان مهد ساعت سازی دنیا از آن یاد می شود گرفته شده است.

آشنایی با برند رومانسون
ساعت مچی مردانه مارک دار


کمپانی رومانسون با اعتقاد و پیروی از اصل مدیریتی مبتنی بر رقابت پذیری و سرمایه گذاری در بخشهای مربوط به تحقیق و توسعه سعی در دستیابی به اعتماد و اطمینان در نزد مشتریان خود دارد.قابل ذکر است که ساعت سازی رومانسون سالانه در حدود بیش از 25 میلیون دلار سود از طریق فروش و عرضه محصولات خود بدست می آورد.

ساعت مچی برند رومانسون
ساعت مچی مردانه بند استیل


ساعت های ویژه و ماندگار رومانسون

رومانسون برای اولین بار در جهان ساعتهایی را با استفاده از برشهای الماس گونه ی شیشه تولید و عرضه کرد هم چنین شعبه ی کره ای رومانسون اولین ساعت بسیار باریک 3.89 mm در نوع گلد رز را طراحی و تولید کرد که هنوز هم محبوبیت و شهرت جهانی دارند. ساعت های مچی رومانسون از طیف وسیعی از مدلها و طراحی های سبک مدرن و کلاسیک بهره می گیرد و در بیش از 70 کشور دنیا نمایندگی فعال دارد.

آشنایی با برند رومانسون
ساعت مچی شیک و لاکچری رومانسون


این کمپانی با اهتمام به اصل نوآوری و توسعه پایدار همواره پیشگام در تولید و طراحی ساعت های مچی متنوع و خلاق بوده است. از ویژگی های بارز و خلاقانه این شرکت در سبک طراحی خاص آنهاست سبک "نئوکلاسیک "که با الهام از طراحی های مدرن و به روز و تلفیق و ترکیب آن با معیارهای سبک کلاسیک نوع سبک خاص و منحصر به فردی را ایجاد می کند.

آشنایی با برند ساعت رومانسون
ساعت مچی مردانه کلاسیک


ایده پردازان برند رومانسون در نحوه ی طراحی ساعت های ساخت این شرکت از پارامترها و معیارهای کلاس لاکچری و خاص پسند با حدود قیمتی میان رده استفاده می کنند تا بتوانند پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان و خریداران خود باشند در ساعتهای ساخت این شرکت از الماس تراش خورده ، پوسته ی صدف و قفل های پاپیونی زیبا استفاده می شود.

معرفی برند رومانسون
ساعت مچی سه موتوره اصل


برند رومانسون برای جذب مشتری از ایده ی سفارشی کردن در فروش محصولات خود بهره می گیردو همواره در مسیرتکاملی حرکت می کند تولید محصولات جدید و داشتن پویایی در طراحی از امتیازات این گروه تجاری است ساخت سری ساعت های مچی پرمیوم 2007 و سری اکتیو درسال 2010 و توسعه و راه اندازی Atrax از جمله تولیدات و طراحی های این شرکت هستند.

معرفی برند رومانسون
ساعت مچی مردانه سری ATRAX


رومانسون در کار خود همواره قابل انعطاف و ابداع کننده بوده است وتوانسته با این توانایی ها به نمایشگاه برندهای ساعت لوکس (BASEL WORLD) راه یابد که حضور در آن برای هر شرکتی امتیاز محسوب می شود.

آشنایی با یرند رومانسون
ساعت مچی مردانه بند چرم صنعتی


به طور کلی برند رومانسون با سابقه ی حضور بیش از 30 ساله در صنعت ساعت مچی از لحاظ کیفیتی در رده ی میانی است و قیمت ساعت مچی رومانسون اعم از ساعت مچی مردانه یا  زنانه ی آن در ایران در رنج قیمتی مابین 500 تا 5 میلیون قرار دارند.

معرفی ساعت مچی رومانسون
ساعت مچی مردانه کرنوگراف مارک رومانسون


 

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی