تهران

تصاویر زیبا از ساعت مچی مردانه برند تیسوت

آشنایی با برند ساعت مچی Tissot
ساعت مچی بخصوص برای مردان یکی از اکسسوریهای مهم و باارزش است امروزه با تعدد و تنوع بسیار زیادی که در دنیای ساعت ها وجود دارد برای انتخاب و خرید باید ابتدا با انواع، مدلها و برندهای تولید کننده ی صنعت ساعت مچی در دنیا آشنایی داشته باشیم. تیسوت یکی از شرکت های معروف و برند ساز در صنعت ساعت سازی است.

ساعت مچی مردانه  تیسوت

کمپانی ساعت سازی سوییسی با برند تیسوت در سال 1853 به وسیله ی چارلز فلیسین تیسوت و پسرش چارلز امیلی در شهر لو لوکل بنیان گذاری شد این شرکت از همان ابتدای تاسیس بواسطه ی نبوغ و انگیزه ی بالای موسسانش و با مهندسی و برنامه ریزی هدفمند و بهره گیری از خلاقیت بالا در طراحی های خود به عنوان یک برند موفق عمل کرده است و پس از گذشت حدود 160 سال از آغاز فعالیتش هم چنان به روند رو به رشد خود ادامه می دهد.

معرفی ساعت مچی مارک تیسوت
ساعت مچی مردانه شیک و زیبا

با توجه به گزارش های موجود، برند تیسوت از نخستین ساعت جیبی خود در سال 1853 به صورت تولید انبوه رونمایی کرد و  و سپس نخستین ساعت جیبی  با قابلیت نمایش دو منطقه زمانی را طراحی و تولید کرد.

ساعت مچی مردانه تیسوت
ساعت جیبی تیسوت

هدف گذاری این برند از زمان آغاز بکار خود راهیابی به بازارهای فراوطنی بود  و برای دستیابی به این هدف در سال 1858، چارلز امیلی شهر لو لوکل را به مقصد شوروی ترک کرد و راهی روسیه شد و در این سفر تجاری توانست موفقیت هایی را در فروش ساعت های جیبی تولید برند خود به شهروندان روسی به همراه داشته باشد.

آشنایی با برند تیسوت
ساعت مچی مردانه کرنوگراف

اولین های برند تیسوت

تیسوت به پشتوانه تیم فنی قوی توانست خود را به عنوان نخستین تولید کننده ی ساعت های مچی ضد مغناطیسی در طول سالهای 1929-30 مطرح کند. هم چنین طراحان تیسوت در سال 1971 اولین ساعت مچی پلاستیکی با نام تجاری IDEA 2001، و در سال 1985 برای اولین بار در جهان ساعت مچی سنگی بنام آلپاین راک، ساعت مرواریدی در سال 1987، و ساعت چوبی را در سال 1988 روانه بازارهای مصرف کردند.

ساعت مچی برند تیسوت
ساعت مچی مدل سنگی تیسوت
معرفی یرند تیسوت
ساعت مچی مردانه ضد مغناطیسی

مدل منحصر بفرد (T-Touch)

یکی دیگر از تولیدات ماندگار و هم چنان سودآور برند تیسوت، ساعت مچی به اصطلاح "T-Touch" بود در تکنولوژی بکار رفته در این ساعت از بلورهای نارنجی و حساس به لمس استفاده شده است. این مدل خاص پیشرفت قابل ملاحظه ای برای برند تیسوت به همراه داشت که هنوز هم یکی از منابع درآمدی اصلی محسوبمیشود.

ساعت مچی برند تیسوت
ساعت مچی مردانه مدل T-Touch

محصولات تی تاچ تیسوت با قابلیت بهره مندی از دماسنج، فشارسنج، ارتفاع سنج و قطب نما به عنوان نمادی از نوآوری و خلاقیت در این برندشناخته می شوند.

معرفی برند تیسوت
ساعت مچی مردانه تی تاچ

برند تیسوت علاوه بر نوآوریها و تولیدات منحصربفرد خود، به واسطه ی حضورش در دنیای ورزش نیز به شهرت و معروفیت جهانی رسیده است از جمله ی می توان به حضور برند تیسوت در مسابقات جام دیویس در سال 1957 و مسابقات اسکی دانهیل در 1938 اشاره کرد. هم چنین به عنوان اسپانسر مالی در مسابقات لوتوس، رنو و چند کمپانی دیگر حضور داشته است.

آشنایی با برند تیسوت
ساعت مچی مردانه مارک تیسوت

تیسوت در 1985 به گروه تجاری "سواچ" پیوست و از آن زمان به بعد در سیستم شبکه  فروش جهانی در بیش از 150 کشور جهان تعامل داشته است.

ساعت مچی های مردانه برند
ساعت مچی مردانه با بند استیل شیک

برند تیسوت انواع و مدلهای متنوعی از ساعت های مچی را ارائه می کند که از آن جمله می توان به ریسینگ تاچ، لولوکل، وی ایت،کوادراتو، تی وان اشاره کرد این محصولات و تولیدات مارک تیسوت از تنوع قیمتی برخوردارند و با توجه به تکنولوژی و فن آوریهای بکار رفته در فرایند تولید و ساخت آنها و سطح کیفی مطلوب و تنوع در مدلها و طراحی طرفداران و مشتریان خاص خود را دارند.

معرفی برند تیسوت
ساعت مچی مردانه خوش استایل

 

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی