تهران

مدلهای ساعت مچی ست سیتیزن + تصاویر

بهترین ساعت مچی ست
خرید ساعت های مچی ست با وجود تنوع و مدلهای مختلف در بازار نیازمند شناخت و آشنایی با شرکت ها و برندهای فعال در این زمینه است. مارک سیتیزن یکی از این کمپانی های معروف و شناخته شده در این عرصه است که به دلیل تولید ساعت های با کیفیت و میزان دقت بالای آنها به یک برند برتر و محبوب تبدیل شده است.

برند سیتیزن

ساعت سازی سیتیزن Citizen watch یکی از شرکت های ژاپنی فعال در عرصه تجهیزات الکترونیک است که بیشترین معروفیت خود را از ساخت ساعت هایش دارد. هسته مرکزی سیتیزن در توکیوی ژاپن واقع شده است. و علاوه بر ساعت در زمینه ی ساخت محصولات و قطعات الکترونیک مانند ماشین حساب، پرینتر و بازی هایی با برند Q&Q  و ... نیز فعالیت دارد.

آشنایی با ساعت مچی سیتیزن
ست ساعت مچی زنانه و مردانه سیتیزن - Citizen

پایه واساس سیتیزن در سال 1930 به صورت اشتراکی به وسیله ی سرمایه گذران سوییسی و ژاپنی بنا نهاده شد. ایده اولیه سیتیزن در سال 1918 از یک موسسه تحقیقاتی بنام شوکوشا (Shokosha) نشات گرفت. که این موسسه توسط رادولف اشمید سوییسی به ثبت رسیده بود. و ساعت هایش را مبتنی بر تکنولوژیهای ساعت های سوییسی تولید می کرد.

ست ساعت مچی برند سیتیزن
ست زیبای سیتیزن با بند استیل 

سری ساعت های ساخت برند سیتیزن

اولین سری از ساعت های ساخت سیتیزن مربوط به ساعت هایی با زمان بندی اتمی یا Atomic timekeeping است که در سال 1993 به بازار عرضه و معرفی شد.

ست های ساعت مچی
ست مناسب زوج های جوان سیتیزن - Citizen

در سال 2010 کمپانی سیتیزن شعبه میوتای ژاپن نوع جدیدی از ساعت های طراحی شده خود را به نام ساعت های کوارتز با فرکانس (262.144 کیلوهرتز)  و با دقت +/- 10  ثانیه در سال معرفی کرد. 

ساعت مچی برند سیتیزن
ست ساعت مچی کوارتز سیتیزن

کرونومستر یکی دیگر از ساعت های ساخت سیتیزن از سری کوارتز هست که دارای میزان دقت بسیار بالا در حدود +/- 5 ثانیه در سال می باشد که در حا حاضر فقط در داخل ژاپن ارائه می شود.

ساعت مچی سیتیزن
ست ساعت مچی زیبای مدل کوارتز سیتیزن - Citizen

 ساعت های اکو درایو (Eco-Drive)

این ساعت های پیشرفته بواسطه ی وجود پنل های کوچک خورشیدی تعبیه شده در پایین صفحه آنها بوسیله نور و حرارت خورشید شارژ می شوند. این مدلها به دلیل احتمال بالا رفتن حرارت زیاد ساعت و امکان تحریق آنها، تولیدشان متوقف شده و نمونه ی ارتقا یافته و تصحیح شده آن بنام ترمو یا حرارتی اکو درایو جایگزین آن شد.

ساعت مچی ست سیتیزن
ست مدل Eco-Drive سیتیزن

کمپانی سیتیزن به دلیل در اختیار داشتن تکنولوژی ساخت موتور ساعت به عنوان یکی از برندهای صاحب امتیاز محسوب می شود. به علاوه این برند در تولید بند و قفل ساعت نیز خود کفا عمل می کند.

معرفی ساعت های مچی ست
ست سه موتوره صفحه سرمه ای سیتیزن

سیتیزن از لحاظ قیمتی در تولیدات خود متنوع عمل می کند و ساعت هایش به نسبت تکنولوژیهای به کار رفته در آنها از حدود قیمتی 10 دلار تا 2000 دلار متغیر است. 

آشنایی با برند سیتیزن
ست ساعت مچی با بندچرم سیتیزن - Citizen
ست های زیبای برند سیتیزن
ست زیبای بند استیل سیتیزن سیتیزن - Citizen

 

مطلب مفید بود؟
4
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی