تهران

عکس ها و بیوگرافی روشنک عجمیان به همراه همسرش

بیوگرافی روشنک عجمیان
روشنک عجمیان بازیگر و مجری توانمند کشور ماست که در طی سال ها فعالیت هنری خود آثار ماندگاری را از خود به جای گذاشته است. روشنک عجمیان را در برنامه های مختلف تلویزیون به عنوان مجری دیده ایم همچنین او در بسیاری از سریال های تلویزیون ایفای نقش کرده است. در این مقاله به بررسی بیوگرافی او خواهیم پرداخت.

عکس های جدید و بیوگرافی روشنک عجمیان به اتفاق همسرش 

خانم روشنک عجمیان از هنرمندان مطرح کشورما هستند که در طی سال های اخیر کار های ارزنده ای از ایشان در سینما و تلویزیون پخش شده است. روشنک عجمیان از سال ها پیش تا به امروز در فیلم های زیادی دیده شده است. برای آشنایی بیشتر تا انتهای این مطب با ما باشید. 

درباره روشنک عجمیان

روشنک عجمیان در روز 20 ام بهمن ماه سال 1355 در شهر تهران به دنیا آمده است و در طی سال های حضور خود در  فعالیت های هنری آثار خوبی را از خود برای هموطنانش به یادگار گذاشته است. روشنک عجمیان در رشته مرتبط با حوزه کاریش تحصیل کرده، روشنک عجمیان لیسانس بازیگری  دارد و فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی در رشته تئاتر است. بی شک این تحصیلات در موفقیت وی در عرصه کاری بی تاثیر نبوده و به او کمک های خوبی کرده است. تخصص خانم روشنک عجمیان تنها در بازیگری نیست بلکه او توانایی اجرای برنامه و فعالیت به عنوان مجری یک برنامه را نیز دارد. 
 

روشنک عجمیان

فعالیت هنری روشنک عجمیان

روشنک عجمیان فعالیت کاری خود از سال 1372 با شرکت در کلاس های بازیگری در سینما و تائتر شروع کردند. روشنک عجمیان پس از چند سال تلاش و کسب تجربه های متفاوت در سال 1376 اولین حضور جدی خود را با سریال گوهر کمال تجربه کرد. او در این فیلم به خوبی ایفای نقش کرد و نظر مخاطبان را به خود جلب کرد. 
اما شهرت خانم روشنک عجمیان به بازی در سریال کوچه اقاقیا باز می‌گردد این سریال که در سال 1381 پخش می‌شد بیننده بسیار داشت. پس از این کار خانم روشنک عجمیان در سال 1383  در فیلم جایزه بزرگ آقای مهران مدیری حضور یافتند و پس از آن با چند اجرای خوب و بی نقص در برنامه های پر بیننده تلویزیونی بسیار مشهور شدند و توانستند استعداد های خود را به نمایش بگذارند. 

روشنک عجمیان

 

روشنک عجمیان

روشنک عجمیان در حوزه مجری گری نیز بسیار موفق عمل کرده است او این کار را در سال 1381 با برنامه چشم انداز آغاز کرد. پس از آن در سال 1385 اجرای مسابقه پلکان را برعهده داشت. او در طی سال ها اجرا های خوبی را انجام داده که از جمله نمونه های موفق آن می‌توان به اجرای برنامه همسران در سال 1388 اشاره کرد. 

همسر روشنک عجمیان

خانم روشنک عجمیان در سال 1382 ازدواج کرده است. همسر روشنک عجمیان آقای مهریار احمدی از بازیگران مجموعه کوچه اقاقیا و مرد دوهزار چهره هستند. خانم روشنک عجمیان در مورد ازدواجش با آقای احمدی بیان کرده که در ابتدا هر دو برای این تصمیم شک داشتند و نمی‌توانستد به راحتی تصمیم قطعی بگیرند اما با کمک های آقای نوذری آن ها به بینشی یکسان رسیده و ازدواج کرده اند.

روشنک عجمیان

 

روشنک عجمیان


حاصل ازدواج روشنک عجمیان و همسرش دختری به نام آروشا است. آروشا الان 7 سال دارد و به شدت مورد علاقه پدر و مادر است. خانم روشنک عجمیان در این باره می‌گویند: بعد از تجربه مادر شدن اصلا آدم دیگری شده‌ ام، راستش من از آن بچه‌ های ناخلف نبودم که قدر والدینم را ندانم اما بعد از ازدواج اهمیت پدر و مادر برایم خیلی بیشتر شد.
 خانم روشنک عجمیان و همسرشان ماه هایی از سال را در ایران زندگی می‌کنند و برخی ماهها را به کانادا می‌روند.  همسر روشنک عجمیان از ابتدا خواهان مهاجرت به کانادا بوده اندکه خانم روشنک عجمیان با این موضوع به دلیل علاقه قلبی به ایران و خانواده مخالفت کردند. در نتیجه آن ها بخشی از سال را به کانادا رفته و در آن جا زندگی خود را ادامه می‎‌دهند. 

خصوصیات اخلاقی روشنک عجمیان

روشنک عجمیان تا به حال عمل زیبایی انجام نداده اند و به شدت با این کار مخالف هستند. ایشان در یکی از مصاحبه های خود این گونه گفته اند که یک بازیگر نیازی به عمل جراحی ندارد زیرا او تنها یک بازیگر است نه یک مدل، برای بازیگری اولین ملاک طبیعی بودن حالت چهره بازیگر است. 
خانم روشنک عجمیان علت خداحافظی موقت خود با اجرا را این گونه توضیح دادند: یک روز اعلام کردند که مجری خانم با مهمان خانم و مجری آقا فقط با مهمان آقا می‌ تواند برنامه اجرا کند، باعث شد در آخرین برنامه‌ ام روی آنتن با تماشاگران خداحافظی کنم چون به‌ نظرم این واقعا یک توهین بود و بعد از آن هم به خاطر این سختگیری‌ ها دیگر مدت هاسراغ اجرا نرفتم. 

 

روشنک عجمیان

سریال های روشنک عجمیان
1395 شهرک جیم
 1394 حالت خاص
 1392 لبخند خدا
 1391 سایه روشن
 1390 راه در رو
 1389 تلنگر
 1389 دانی و من
 1388 مهمانپذیر سعادت 2
 1387 طلاق در وقت اضافه
 1387 کارآگاهان
 1386 پاتوق
 1386 مرد هزار چهره
 1386 یک وجب خاک
 1385 پنجره
 1384 یک و نیم هفته
 1384–1383 پیله های پرواز
 1383 هتل پاپلی
 1383 جایزه بزرگ
 1382 داغ عشق
 1381 کوچه اقاقیا
 1381 آتیه
 1379 لحظه قاصدک
 1378 کاشانه
 1377 گوهر کمال

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی