تهران
عکس میلاد کی مرامعکس میلاد کی مرام در تیپ‌های متفاوت به همراه بیوگرافی کاملمیلاد کی مرام یکی از بازیگران شناخته شده و معروف فیلم و سریال‌های ایرانی است. او تاکنون توانسته است که نقش آفرینی‌های خوب و متفاوتی داشته باشد. او در فیلم و سریال‌هایی مانند ممنوعه، سیاوش، برف و مستانه بازی کرده است. در این مقاله بیوگرافی میلاد کی مرام به همراه جدیدترین عکس‌های او را خواهید دید.
سریال روزگار جوانی 2زمان پخش و نام بازیگران جدید سریال روزگار جوانی 2سریال روزگار جوانی 1 که حدود 21 سال پیش پخش می‌شد یکی از پرطرفدارترین سریال‌های زمان خودش بود، به همین خاطر بعد از گذشت این همه سال تصمیم عوامل این سریال، بر آن شد که روزگار جوانی2 نیز ساخته شود. در حال حاضر فیلم برداری فصل دوم این سریال شروع شده است و احتمالا برای تابستان 1400 بر روی آنتن می‌رود.
بیوگرافی ارشا اقدسیبیوگرافی ارشا اقدسی و همسرش + معروف شدن او در خندوانهارشا اقدسی، مرد اول بدلکاری ایران شاگرد مرحوم پیمان ابدی بود که با هنرمندی و جسارت بسار زیاد، در پروژه‌های بین المللی در کنار هنرمندانی همچون جکی چان نیز بدلکاری‌های شاهکاری انجام داده است. در این مقاله بیوگرافی کامل ارشا اقدسی به همراه توضیحات کاملی درباره زمان محبوبیت و ازدواج وی تهیه شده است.