تهران

30 تفسیر جامع و کامل تعبیر خواب طلا

تعبیر خواب طلا
خواب طلا از آن خواب‌هایی است که بیشتر خانم‌ها بیننده آن هستند. به طور کلی طلا نماد برکت و ثروت است که البته در حالت‌های گوناگون طبق نظر بزرگان و مفسران تعبیر خواب با هم تفاوت دارد. مثلا دیدن انگشتر طلا در خواب با دیدن سکه طلا در خواب فرق می‌کند. در ادامه تعابیر مختلف طلا در خواب را با هم می‌خوانیم:

30 تفسیر جامع و کامل تعبیر خواب طلا

دیدن طلا در خواب نشان دهنده چیزهای با ارزشی است که در زندگی خود داریم. این چیزهای با ارزش و قیمتی می‌تواند دارایی‌ها و اموالمان باشد و هم می‌تواند چیزهای غیر مادی مانند کار، رسیدن به اهداف و آرزوها، رسیدن به بزرگی و خوشبختی باشد. البته خواب طلا را بیشتر خانم‌ها می‌بینند اما به هر حال تعابیر آن برای مرد و زن یکی‌ست.

با تعبیر خواب طلا، خرید طلا، گم کردن طلا، گوشواره طلا، تعبیر خواب انگشتر و... در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

تعبیر خواب طلا
تعبیر خواب طلا

تعبیر خواب طلا 

خواب طلا به قول قدیمی‌ها خیر و برکت است. طلا نشان دهنده چیزهای با ارزش شماست. وقتی خواب طلا می‌بینید می‌تواند نشانه اتفاقات خوب برای شما باشد. همچنین طلا در خواب می‌تواند یادآور منابع قدرت درونی شما، ارزشمندی شما و یادآوری اهداف و آرزوهای شما باشد. اما به طور کلی:

تعبیر خواب طلا از محمد ابن سیرین 

اگر در خواب ببینی که کسی به تو طلا داده است و یا طلا به دست آورده‌ای، اموال خود را از دست می‌دهی و یا باید تاوان چیزی را بدهی.

تعبیر خواب طلا از جابر مغربی  

اگر در خواب ببینی که در یک جا طلایی جمع شده است، مقام و عزت به دست می‌آوری. 

تعبیر خواب طلا از دانیال نبی (ع)

اگر ببینی کسی طلایی به تو داده است، بخت و اقبالت در زندگی بهتر خواهد شد.

تعبیر خواب از ابراهیم کرمانی 

اگر در خواب ببینی مقدار زیادی طلا به خانه خود می‌بری، مال و اموال بسیاری به دست می‌آوری. 

تعبیر خواب از یونگ روانکاو سوئیسی

خواب طلا ممکن است نمادی از ثروت مالی و اشیا فیزیکی ارزشمند باشد. البته از جهت منفی، این خواب و رویا می‌تواند بیان‌گر حرص و طمع بیننده نیز باشد. اما به طور کلی تمام چیز‌های ارزشمند زندگی و ارزش‌ها و قدرت‌های درونی به صورت طلا در خواب دیده می‌شوند.

تعبیر خواب انگشتر طلا 

خواب انگشتر طلا بسیار خواب خوبی است و نشان دهنده پیمانی پابرجا و استوار است. علاقه شما به وفاداری و حسن نیت را می‌رساند. اگر زنی در خواب انگشتر طلا هدیه بگیرد مورد احترام واقع می‌شود. اگر دختری خواب انگشتر طلا ببینید ازدواج می‌کند و اگر زنی انگشتر طلا پیدا کند اتفاقات خوبی در زندگی‌اش خواهد افتاد.

تعبیر خواب انگشتر
تعبیر خواب انگشتر

تعبیر خواب گوشواره‌های طلا

اگر خانم مجردی گوشواره طلا را خواب ببیند نشان دهنده این است که به زودی ازدواج خواهد کرد. اگر خانم بارداری در خواب گوشواره طلا ببینید بیان‌گر آن است که زایمان بسیار خوبی خواهد داشت.

تعبیر خواب حلقه طلا در دست

خواب حلقه طلا در انگشت بسیار خوب و مثبت است. در واقع این خواب نمایان‌گر مهربانی و کمکی می‌باشد که از یکی از نزدیکان‌ و یا دوستان‌تان دریافت خواهید کرد. 

تعبیر خواب سکه طلا

مطیعی تهرانی: دیدن سکه طلا در خواب خوب نیست و نشانه ابتلای فرد به گرفتاری است. مخصوصا اگر نقش روی سکه در خواب کاملا مشخص باشد.

یونگ: سکه طلا در خواب بیان‌گر تغییرات مثبت درونی است که منجر به رشد و پیشرفت خواهد شد.

تعبیر خواب سکه طلا
تعبیر خواب سکه طلا

تعبیر خواب دیدن اشیای طلایی 

دیدن اشیای طلایی در خواب بیان‌گر این است که چیزی در زندگی‌تان وجود دارد که نیازمند توجه دقیق‌تر به آن است. مثلا توجه بیشتر به ارزش‌های زندگی و جایگاه اصلی خود.

بیشتر بخوانید:

تعبیر خواب خانه: خواب خانه نشانه چیست

تعبیر خواب لباس: تعبیر جامع و کامل انواع لباس در خواب

خواب مار می‌بینید؟ تعبیر خواب مار سیاه، مار زرد و تحلیل کامل

تعبیر خواب پیدا کردن طلا یا سکه طلا

پیدا کردن طلا در خواب به معنای کسب مال و ثروت است.

تعبیر خواب گم کردن طلا

گم کردن طلا در خواب بیان‌گر غفلت شما از مهم‌ترین مسیرهای زنگی‌تان است که می‌توانستید با دقت، تلاش و خیر خواهی به رشد و پیشرفت برسید.

تعبیر خواب طلا در دست

خواب طلا در دست نشان دهنده پیروزی در امور مادی زندگی‌تان است. 

تعبیر خواب دزدیدن طلا 

دزدیدن طلا به معنای آن است که مقام و منزلت خود را از دست می‌دهید و اطرافیان دیدشان نسبت به شما عوض خواهد شد.

تعبیر خواب افتادن طلا از دست

افتادن طلا در خواب ممکن است باعث بد شانس شدن شما شود. باید بیشتر مراقب سلامتی خود و عزیزان‌تان نیز باشید.

تعبیر خواب دندان طلا

دیدن دندان طلا در خواب بیان‌گر بدست آوردن پول و ثروت است. همچنین نشان دهنده نعمت و برکت در زندگی شما خواهد بود. این پول را از جایی که فکرش را نمی‌کنید مانند ارثیه یا برنده شدن در قرعه کشی بدست می‌آورید.

تعبیر خواب زنجیر طلا

زنجیر طلا در خواب برای شما هشدار است. احتمال دارد فریب کسی را بخورید و یا دروغی بشنوید که بسیار آزار دهنده باشد و یا حتی ممکن است خودتان به لحاظ ذهنی توقعات غیر واقع بینانه‌ای پیدا کنید و ناامید شوید.

تعبیر خواب طلا دادن به دیگران

طلا دادن به دیگران و یا بخشیدن طلا به دیگران در خواب خوب است و به معنای این است که در آینده‌ای نه چندان دور هدیه‌ای گرانبها دریافت خواهید کرد.

خواب جستجو برای طلا

اگر در خواب در جستجوی طلا هستید به معنای این است که در بیداری درباره امور مادی زندگی‌تان نگرانی دارید. دقت کنید که اگر به فکر پاداش و پول هستید، نیت بدی نداشته باشید تا خیر و برکت به زندگی‌تان برسد.

تعبیر خواب خوردن طلا

خوردن طلا در خواب به معنای نیکی و خیر خواهی برای کسانی است که نیازمند شما هستند. احتمالا در موقعیتی قرار خواهید گرفت که به یکی از اطرافیان‌تان کمک می‌کنید و رفتارهای خیرخواهانه انجام می‌دهید.

تعبیر خواب خانه‌ی طلا

وارد شدن به خانه طلا و یا خانه‌ای طلایی نشان دهنده این است که احتمالا مشکلی وارد زندگی‌تان می‌شود که برای حل آن زمان بسیار و انرژی زیادی باید بگذارید. 

تعبیر خواب ظروف آشپزخانه‌ی طلا

ظرف‌های طلا در آشپزخانه نشانه بسیار خوبی دارد. ممکن است در آینده‌ای نه چندان دور تغییری در زندگی‌تان رخ می‌دهد که بسیار خوشاید شما است. مثلا احتمال دارد که در کار خود ترفیع بگیرید یا فعالیتی که چندین وقت بود شروع نکرده بودید را به خوبی شروع کنید.

تعبیر خواب لباس‌ طلادوزی شده

اگر لباس طلا دوزی شده در خواب به تن دارید بسیار خوب است. در واقع این خواب بیان‌گر این است که در زندگی شخصی بسیار محترم هستید و در آینده‌ای نه چندان دور اتفاقات لذت بخشی در زندگی شما خواهد افتاد.

تعبیر خواب طلای شکسته 

طلای شکسته در خواب برای خانم‌ها نشانه دردسر و برای آقایان نشانه خیر و خوبی است. ممکن است برای خانم‌خا بیان‌گر اختلاف نظر با همسر، دعوا و یا طلاق باشد. پیدا کردن النگوی طلای شکسته در خواب روبرو شدن با دزد است و فروختن النگوی طلای شکسته در خواب یعنی روبرو شدن با دزدی که کاملا آشناست می‌باشد.

تعبیر خواب تابوت ساخته شده از طلا

تابوت طلا در خواب نشان دهنده این است که اتفاقات خوبی در آینده برای شما خواهد افتاد و به موفقیت و دستاورد خواهید رسید که انتظارش را نداشتید.

تعبیر خواب کوزه طلا 

کوزه طلا در خواب بیان‌گر افزایش عزت و احترام و ی افزایش مال و ثروت است. اگر در خواب یک تکه از طلای درون کوزه را خوردید یعنی در کارهای علمی و یا هنری‌تان موفق خواهید شد.

تعبیر خواب خرید حلقه‌ طلا

خرید حلقه طلا در خواب نشان دهنده موقعیت ازدواج و عروسی است. اما اگر در خواب حلقه طلا گک کرده باشید به معنای بهم خوردن رابطه عاطفی است.

تعبیر خواب انگشتر طلا
تعبیر خواب انگشتر طلا

مطلب مفید بود؟
2
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی