تهران

مدل آرایش چشم عروس 2023 خیره کننده و زیبا

آرایش چشم عروس
آرایش چشم عروس خانم‌ها یکی از مهم‌ترین مراحل میکاپ عروس محسوب می‌شود زیرا زیبایی چشم‌ها، زیبایی چهره را دوچندان می‌کند و از آنجا که عروس خانم‌ها دوست دارند در شب عروسی‌شان بسیار خاص و زیبا شوند، انتخاب مدل آرایش چشم یکی از مهم‌ترین مراحل میکاپ عروس است که با کمک میکاپ‌کار حرفه‌ای انجام می‌شود.

زیباترین مدل آرایش چشم عروس 2023

یکی از مهم‌ترین بخش‌های صورت چشم‌ها می‌باشد. انتخاب مدل آرایش چشم بسیار بر زیبایی چهره تاثیر گذار است. به همین خاطر آرایش چشم عروس از اهمیت زیادی برخوردار است.

آرایش چشم عروس انواع مختلفی دارد. همچون آرایش چشم خلیجی، آرایش چشم ایرانی، آرایش چشم اروپایی، آرایش چشم عربی، آرایش چشم لایت و آرایش چشم ساده که هر کدام بسته به فرم صورت و چشمها متفاوت است. در ادامه با انواع مدل آرایش چشم عروس آشنا می‌شویم.

نحوه آرایش چشم

برای آرایش چشم ابتدا باید دور چشم را با یک پاک کننده مخصوص چشم از هر نوع آلودگی پاک کنید و سپس با یک کرم دور چشم آن را مرطوب کنید. حال از یک پرایمر خوب استفاده کنید و همه قسمت‌های پلک و پشت پلک را با آن بپوشانید و بعد از آن از کانسیلر بزنید و با نوک انگشت یا یک ابر مخصوص به خوبی فید کنید.سپس از پودر فیکس استفاده کنید و بعد با یک سایه چشم همرنگ پوست خود شروع کنید. این‌کار باعث می‌شود پوست اطراف چشم شما صاف و بدون چروک شود.

آرایش چشم ایرانی عروس 

برای آرایش چشم عروس ایرانی معمولا از سبک‌های اروپایی استفاده می‌کنند بدین صورت که بیشتر از سایه‌های شاین‌دار و کمرنگ استفاده می‌شود و از خط چشم‌های پهن و غلیظ استفاده نمی‌شود. برای آرایش عروس ایرانی از خط چشم‌های باریک استفاده می‌شود که البته خود این خط چشم بسته به فرم چشم‌ها و فرم صورت متغیر  است.

مدل آرایش چشم عروس
مدل آرایش چشم عروس زیبا با چشم‌های درشت
مدل آرایش چشم عروس شاین
مدل آرایش چشم عروس غلیظ و براق
آرایش چشم عروس
جدیدترین مدل آرایش چشم عروس 2023
مدل آرایش چشم عروس جدید
مدل آرایش چشم عروس ایرانی 1401

آرایش چشم عربی عروس

در مدل آرایش چشم عربی عروس بیشتر از خط چشم‌های ضخیم و پهن و سایه‌های پر رنگ و تیره استفاده می‌شود. رنگ سایه‌ها در آرایش عربی بیشتر طلایی، قرمز، آبی و مشکی است. هایلایت کامل مو و استفاده از مژه مصنوعی زیبایی این آرایش را بیشتر می‌کند. 

آرایش چشم عروس
آرایش چشم عربی عروس

آرایش چشم خلیجی عروس

این نوع آرایش بیشتر بر روی چشم و لب تاکید دارد و برای چشم از رنگ‌های تیره و خط چشم‌های کشیده استفاده می‌شود.

مدل آرایش چشم عروس عربی
آرایش چشم خلیجی عروس

آرایش چشم اروپایی عروس

آرایش اروپایی یا لایت یکی از مدل‌های آرایشی پرطرفدار است. این مدل آرایش هم مناسب دختران و عروس خانم‌هاست و هم مناسب اکثر مهمانی‌ها، مجالس و محیط کار است. در آرایش اروپایی از سایه‌های روشن با رنگ‌های ملایم، خط چشمهای ظریف و مژه‌های کم ریمل استفاده می‌شود. این سبک آرایش بیشتر بر روی طبیعی ماندن چهره تاکید دارد و در عین سادگی بسیار جذاب و پرطرفدار است. 

مدل آرایش چشم عروس لایت
آرایش چشم عروس اروپایی 2023

آرایش چشم هندی عروس

آرایش چشم هندی نمونه‌ای بسیار خاص و منحصر است که در آن از سایه‌های پر رنگ و خط چشم‌های ضخیم استفاده می‌شود.

آرایش چشم عروس
آرایش چشم هندی عروس

قبل از اینکه مدل آرایش چشم عروس ساده و لایت را ببینید، پیشنهاد می‌کنیم اگر تمایل به دیدن مدل عروس با موی باز و همچنین جدیدترین مدل ناخن عروس را داشتید از لینک‌های زیر استفاده کنید:

30 مدل عروس مو باز 2023 با موی بلند

انواع دیزاین ناخن عروس به همراه تصاویر

آرایش چشم ساده عروس

برای آرایش چشم ساده از خط چشم‌های باریک و ظریف و مژه‌های کم ریمل با یک سایه ملایم شاین‌دار و رنگ‌های روشن استفاده می‌شود.

مدل آرایش چشم عروس
آرایش چشم ساده عروس
مدل آرایش چشم ساده عروس
آرایش چشم عروس با سایه تیره مات و رژلب گلبهی
آرایش چشم عروس
آرایش چشم اروپایی عروس شاین‌دار
آرایش چشم اروپایی عروس
آرایش چشم اروپایی عروس
مدل آرایش چشم عروس
آرایش چشم عروس ایرانی
مدل آرایش چشم عروس
آرایش عروس ساده و لایت

مطلب مفید بود؟
8
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی