تهران

انواع لیفت صورت با دستگاه های مختلف

لیفت صورت
لیفت صورت دارای دو روش است که هر روش با دستگاه های مختلفی صورت میگیرد و انواع مختلفی دارد. در ادامه شما را با انواع لیفت صورت و دستگاه های آن آشنا میکنیم. با تیجور همراه باشید.

لیفتینگ چیست؟

با حذف چربی ها و سفت کردن صورت میتوان بسیار ساده پوست را بالا برد و کشید. در نتیجه سن شما 10 سال یا بیشتر جوانتر نشان داده میشود.
لیفت صورت به دو دسته تهاجمی و غیر تهاجمی تبدیل میشود. در ادامه انواع روش های عمل جراحی در این دو روش را میبینید.

لیفتینگ صورت به روش تهاجمی همراه با عمل جراحی

لیفت صورت روز به روز در حال پیشرفت است و تا به امروز روش های زیر مورد استفاده قرار میگیرد.

لیفت صورت با نخ

این عمل که با بی حسی موضعی انجام میگیرد و حدود یک ساعت به طول می انجامد، نیاز به 2 تا 3 روز استراحت بیشتر ندارد و دارای ماندگاری 2 تا 3 ساله میباشد.
در این روش با نخی از جنس پروتئین که وارد قسمت عمیق پوست می شود و کشیده می شود، پوست صورت و گردن سفت و خوش حالت می شود. 

لیفت صورت به روش تهاجمی
لیفت صورت به روش تهاجمی

لیفت صورت حجمی

در این روش جراح قسمت هایی از صورت که دارای چربی اضافه هستند را بر میدارد و به قسمت هایی که چال افتاده اند و چربی ندارند اضافه میکند تا صورت یکدست و هماهنگ شود.

روش minimal Access Cranial Suspension در لیفت صورت

در این روش برش های زیگزاگی در قسمت گوش تا زیر موی سر میخورد و بعد از بخیه پوست کشیده میشود. در این روش پوست صورت در حالت عمودی کشیده میشود و ظاهر خوبی را بوجود می آورد. در این روش بخیه های پوست صورت زودتر خوب می شود ولی نسبت به بقیه لیفتینگ ها زودتر به حالت اولیه باز میگردد.

سیم گذاری در لیفت صورت

در این روش جراح یک نوع خاصی از سیم را درون پوست قرار میدهد که پوست را کشیده نگه دارد. ولی ریسک این نوع عمل جراحی بالا است و ممکن است روی پوست پستی و بلندی پدیدار شود.

لیفت عمیق پوست

این روش بسیار خطرناک است و معمولا افرادی که در عمل های سابق نتوانستند به ایده آل خود برسند استفاده میکنند. در این روش جراح برشی تا نزدیک استخوان صورت میزند. بعد از این جراحی پوست صورت بسیار بخیه میخورد و قرمز میشود.

لیفت صورت با عمل جراحی
لیفت صورت با عمل جراحی

لیفت صورت به روش غیر تهاجمی و بدون عمل جراحی

روش های زیادی برای لیفت صورت غیر تهاجمی وجود دارد که در ادامه تعدادی از انها را جمع آوری کرده ایم.

لیفت صورت به روش RF 

در این نوع لیفت صورت دستگاه با تولید حرارت که به لایه اولی پوست ضربه نمیزند کلاژن ها را وادار به تکثیر میکند و در نتیجه پوست را جوانتر میکند. البته باید بدانید که لیزر نمیتواند بدون ضربه زدن به لایه اولی پوست این کار را انجام دهد. RF نتیجه خود را زود نشان میدهد و بعد از 2 ماه پدیدار و تا ماه ششم کامل میشود. تنها عیب این روش مضر بودن برای افراد باردار و شیرده و یا افرادی که در بدن خود پلاتین یا ضربان ساز دارند. این روش طی چند جلسه 15 دقیقه ای انجام میگیرد.

نتایج لیفت صورت با روش RF
  • از بین رفتن آثار زخم و بریدگی
  • شفافیت پوست
  • سفت شدن پوست
  • از بین رفتن آثار آکنه
  • بسته شدن منافذ پوست
  • جوانسازی پوست و کلاژن سازی پوست
    عمل جراحی به روش غیر تهاجمی
    عمل جراحی به روش غیر تهاجمی

    لیفت صورت به روش هایفوتراپی

در این روش که فرد در حین عمل نیز سفت شدن پوست را احساس خواهد کرد، درمان بعد از 2 ماه کاملا مشخص و تا ماه ششم تکمیل خواهد شد. در این روش از امواج صوتی اولتراسوند استفاده میشود و اساس این نوع لیفت صورت است. با امواج صوتی کلاژن ها تحریک خواهند شد و همچنین مساحت لایه ای پوست کاهش خواهد یافت و در نتیجه باعث کشیده شدن پوست و جوانسازی ان می شود.

لیفت صورت بدون عمل جراحی
لیفت صورت بدون عمل جراحی


 این روش اکثرا به عنوان مکمل روش های دیگر برای اثر بخشی بهتر استفاده می شود. البته برای افتادگی های خفیف در سنین پایین تر نیز میتوان از این روش استفاده کرد. اگر زخم های شما باز است و یا آکنه های شما فعال است ، از هر گونه پروتز فلزی استفاده کرده اید ، بیماری صرع دارید، باردار  و یا دیابتی هستید این روش برایتان مناسب نیست. 
این روش طی یک جلسه 45 دقیقه ای انجام میگیرد. مزیت اصلی این روش مانند روش قبلی آسیب نرسیدن به لایه اولیه پوست است. همچنین این روش در بعضی مشکلات پوستی اثر بخش می باشد. لیفت غبغب و گردن و صورت در این روش بجز قسمت های تیروئید ، افتادگی پلک و بالا کشیدن پیشانی از نتایج خوب این روش هستند.
این روش را بیش از یک مرتبه نمیتوانید استفاده کنید و ماندگاری آن 2 سال بیشتر نمی تواند باشد.

مطلب مفید بود؟
1
0
اشتراک گذاری:
مطالب پیشنهادی